بازار عرضه خرمای مضافتی بم

بم تولید کننده خرما می باشد که این محصول را در انواع متفاوت وارد بازار می کند. عرضه خرمای مضافتی هم در این شهر انجام می گیرد.
از گذشته تا به امروز محصول خرما در ایران و خاورمیانه جزء بهترین ها بوده است همین امر دلیلی بر تولید و پرورش خرما در اکثر شهرهای جنوبی کشور است. می توان به شهرهایی مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فسا، لار، بندر عباس، بم و… اشاره کرد که در این زمینه بسیار فعال هستند و همه ساله بیش از یک تن خرما تولید می کنند. این آمار نشان دهنده ظرفیت بالای استانهای کشور در تولید خرما و صادرات آن به کشورهای اورپایی و آسیایی است.

خرمای مرغوب مضافتی

در استان کرمان و شهر بم خرمای مضافتی تولیدی کیفیت بسیار مطلوبی دارد و از مهمترین خرماها در این منطقه محسوب می شود. خرمای مضافتی در دسته خرماهای نرم در کنار انواع شاهانی و کبکاب قرار دارد. که هر کدام از این نوع ها دارای خواص و ویژگی های مربوط به خود هستند.

بازار عرضه خرمای مضافتی

خرمای مضافتی جزء آن دسته از خرماهایی است که علاوه بر مصرف داخلی مصرف خارجی نیز دارند. در بازار می توانید با انواع رطب و خرما آشنا شوید و از نزدیک با کیفیت و طعم آن را بررسی کنید. خوشبختانه قیمت خرما در کشور بسیار مناسب می باشد و اقشار ضعیف هم می توانند از آن استفاده کنند.
منبع: بازار خرما ایران