تجارت و صادرات  عمده خرما مضافتی بم

تجارت و صادرات  عمده خرما مضافتی بم ،یکی از تجارت های مهم ایران می باشد. و در طی این پروسه مهم و موفق خرما های با کیفیت و خوش طعم بصورت عمده و خرده به تمام شهر ها و شهرستان ها ایران عرضه و خش می گردد. و پس از سیر شدن تمام بازار های خرمای داخلی ایران ،مقداری از این خرما طی شرایط خاصی به کشور های دیگر نیز عرضه می شود.

تجارت و صادرات  عمده خرما مضافتی بم

یکی از رایط مهم تجارت و صادرات خرما رعایت استاندارد های بهداشتی می باشد. با توجه به این که خرما مضافتی نوع مرطوب می باشد. دوام و پایداری آن نسبت به خرما های دیگر در برابر شرایط مختلف کنتر است. به همین دلیا شرایط حمل و نقل،نگهداری و انبار این خرما باید کاملا مساعد گردد. این خرمای خوب و خوش طعم جز ارقام تر . گوشتی می باشد. خرما بم به دلیل نرم و شیره ای بودن بسیار محبوب می باشد و در همه جای جهان طرفداران زیادی دارد.

ویژگی های خرما صادراتی

  1. تازه
  2. سالم
  3. بسته بندی بهداشتی
  4. کیفیت بالا
  5. تنوع بالا
  6. شرایط خوب
  7. قیمت مناسب
  8. عمده و خرده
  9. خرما اصل
  10. و…

خرمای صادراتی نماد خرما های با کیفیت کشور ما می باشد. به همین دلیل باید کاملا تازه و سالم باشد. تا نام خوش خرمای ایران در جهان همچنان محفوظ بماند.

تجارت و صادرات  عمده خرما مضافتی بم

شما نیز می توانید از تمام شرایط تجارت و صادرات  عمده خرما مضافتی بم توسط مشاوران سایت ما مطلع شوید. و همچنین از تمام خرما های خوب و با کیفیت ما در همین سایت دیدن فرمایید.