خرما زاهدی تازه و خوش طعم بوشهر

خرما زاهدی یکی از بهترین خرما های ایرانی می باشد. که دارای کیفیت بالا و مزه عالی است. این خرما تازه و خوش ططعم یکی از ارقام تمام خشک م باشد. که می توان آن را مدت زمان زیادی نگهداری کرد. بدون این که فاسد یا خراب شود.خرما زاهدی حاوی انواع کاروتنوئیدها و مواد رنگی است که نیاز بدن به آنتی اکسیدان های ضد سرطان را برطرف می کند.

خرما زاهدی بوشهر

صادرات خرده خرما زاهدی از صادرات موفق خرما ایران به سایر کشورهای طرفدار خرما در جهان است.صادرات خرما بیشتر با خرما های خشک و نیمه خشک انجام می گیرد.چرا که خرما های خشک شرایط انبار و نگهداری آسان تری دارند و تازگی و سلامت خود را در شرایط نگهداری و حمل و نقل حفظ می کنند.یکی دیگر از ویژگی های خوب و چشم گیر این خرما قیمت بسیار ارزان آن می باشد.بطوی که خرید خرما زاهدی یکی از مقرون به صرفه ترین خرید ها توسط خانواده ها و حتی کشور های دیگر می باشد.

  1. بیزی شکل و تقریبا کشیده
  2. نیمه خشک
  3. نوک تیز و باریک
  4. پوست چروکیده
  5. پوست و گوشت بهم چسبیده
  6. خرما آن قهوه ی مایل به قرمز می باشد
  7. خارک آن زرد رنگ است
  8. رطب آن قهوه ای روشن است
  9. رقام صادراتی می باشد
  10. نگهداری آن نیاز به شرایط خاصی ندارد
  11. حاولی املاح و مواد معدنی
  12. حاوی انواع ویتامین ها
  13. حاوی قند های گیاهی قابل تجزیه و انرژی زا
  14. و…

شما می توانید علاوه بر خرما زاهدی بوشهر از دیگر خرما های تازه و خوب ما در همین سایت دیدن فرمایید. و از کیفیت و قیمت مناسب محصولات ما لذت ببرید.

جهت نمایش اطلاعت هر کدام از خزما ها بر روی نام آن کلیک کنید. و در صورت وجود هر سوال و یا سفارش خرید با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید.