خرما مضافتی بسته بندی شده بم با کیفیت بالا

خرما مضافتی بسته بندی شده بم با کیفیت بالا را می توان از نمایندگی ها و فروشگاه های  خوب سایت خرما ایران خریداری نمایید. و از کیفیت این محصول لذت ببرید. ما خرما های مضافتی را در بسته های ۶۵۰ گرمی تا ۲ کیلوگرم قرار می دهیم. و بنا بر درخواست شما خرما در جه یک را در وزن دلخواهتان به شما عرضه می نماییم.

خرما مضافتی بسته بندی شده بم

یکی از مهم ترین اصول بسته بندی خرما رعایت استاندارد های بهداشتی می باشد. که در سلامت و کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. جرا که رطب مضافتی سیره زیادی دارد و در صورت عدم رضایت بهداشت با کتیر ها در ان رشد می کنند. و باعث فساد زود هنگام محصول می شوند.

خرما مضافتی بسته بندی شده بم

ما ابتدا خرما های چیده شده رو کاملا بررسی می کنیم. و هر کدام از خرما ها که دچار لکه ،عارضه های مختلف از جمله پلاسیدگی ،گندزدگی و…باشد را از بقیه خرما ها جدا می کنیم. و خرما ها سالم و تازه را بصورت کاملا مرتب در جعبه های تمیز و بهداشتی می چینیم و وارد بازار عرضه می نماییم.

رطب مضافتی یکی از خرما هایی است که طرفداران زیادی دارد. نسبت به طعم عالی و کیفیت بالای ان قیمت مناسبی نیز دارد. شما می توانید جهت خرید خرما مضافتی بسته بندی شده بم  با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در سایت ما انواع خرما های خوب و با کیفیت ایرانی با قیمت مناسب و عمه پسند عرضه می شود.

خرما مضافتی بسته بندی شده بم

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از سایت ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.