خرید بهترین خرما مضافتی بم

میوه مضافتی یکی از بهترین انواع خرما در شهرستان بم می باشد و در این مرکز با بالاترین مرغوبیت عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت ها و شرایط خرید و فروش این محصول با ما در تماس باشید.
خرمای مضافتی یکی از بهترین ارقام خرمای پرورش یافته در کرمان و شهرستان بم می باشد. میوه مضافتی یکی از نمونه ارقام خرمای نوع تر در کشور است و از ارزش غذایی مطلوبی برخوردار می باشد.
خرمای مضافتی از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار نمی باشد و در شرایط دمایی معمولی به سرعت دچار فساد و ترشیدگی می شود. از این رو پس از برداشت میوه مضافتی از آن در سردخانه نگهداری می شود و طی چندین نوبت در بازارهای داخلی عرضه می شود.
این میوه در بازارهای داخلی دارای طرفداران زیادی می باشد و معمولا در ماه مبارک رمضان بیشترین مصرف را در کشور دارد و متقاضیان زیادی از سراسر کشور خواستار خرید این میوه مرغوب گرمسیری می باشد.

ویژگی های خرمای مضافتی

خرمای مضافتی دارای رنگی مشکی و پوستی کاملا صاف می باشد. این میوه گوشتی می باشد و میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه متوسط می باشد. یکی از مزیت های میوه مضافتی جدا نمودن آسان پوست از گوشت میوه می باشد و از این میوه می توان برای تهیه انواع شیرینی ها و دسرها استفاده نمود.
خرمای گردویی یکی از پرمصرف ترین شیرینی های تهیه شده از خرمای مضافتی می باشد و در مناطق خرماخیز از آن استقبال زیادی می شود.
خرمای مضافتی سرشار از آهن می باشد و می تواند در درمان کم خونی بسیار تاثیر گزار باشد. یکی از مشخصه های میوه خرما قند بالای آن می باشد. قند موجود در میوه مضافتی کاملا طبیعی و زود هضم می باشد.
منبع: بازار خرما ایران