صادرات جدیدترین خرما استعمران

صادرات جدیدترین خرما استعمران محصول اصیل برند ما که اولین و پر و پا قرص ترین مشتریانمان را با فرو شآن به دست آوردیم  توانسته است یکی از بهترین و دائمی ترین محصولات برند ما واقع شود به طوری که در هر فصل از سال که مایل باشید می توانید خرمایی خوشمزه و بی عیب و نقص را از ما خریداری کنید.

خرما استعمران یک میوه ی غنی و کامل محسوب می شود شاید بپرسید که چرا خرما را با لقب میوه خواندید؟ خرما به دلیل داشتن رطوبت در ساختار کلی آن و نه تنها یک نوع خاص آن نتوانست جزو خشکبار ها محسوب شود به همین دلیل از رده بندی خشکبار ها حذف شد.

اگر چه خرما ها انواع مختلفی دارند و ایران به دلیل دارا بودن تمام امتیازات تولید همچون آب و هوا ، خاک غنی ، موقعیت جغرافیایی مناسب و… توانسته است تولید کننده همه انواع آن ها باشد اما نکته قابل توجه این جا است که خرما استعمران جزو بر ترین خرما ها در نظر مشتریان می باشد.

این خرما حدود ۷۰ درصد از باغ های استان خوزستان را به خود اختصاص داده است و یم مورد بسیار مناسب برای تامین نیاز های تمام مردم جهان به خرما باشد . این خرما سالانه بالای چند صد هزار تن را از خود به جای گذاشته است به همین دلیل شما در هر فصل از سال که با همکاران ما تماس بگیرید آماده اند تا با کمال میل محصول را برای شما ارسال کنند.

از ویژگی های بارز خرما استعمران که هر مصرف کننده ای را به سمت خود می کشد

  • این خرما رطوبت فوق العاده مطلوبی دارد و این برای مصرف کننده بسیار لذیذ است.
  • این خرما دارای تمام موازین و تمام انتظارات مردم از یک خرمای درجه یک می باشد.
  • این خرما دارای قند مطلوب و در نهایت ارزش غذایی بسیار بالایی است.
  • و…