فروشگاه خرده خرما مضافتی بم

فروشگاه خرده خرما مضافتی بم یکی از مهم ترین عرضه کنندگان خرما در ایران می باشد. که خرما های تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در تمام ایران عرضه می کند. شما می توانید این خرما های خوب و با کیفیت را بصورت بسته بندی شده و فله ای خریداری نمایید. خرما بسیار تازه بوده و در تمام مراحل عرضه آن از چیدن خرما در نخلستان تا تحویل آن به مشتری تمام نکات بهداشتی رعایت شده است.

فروشگاه خرده خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرما بم یکی از خرما های خوب و با کیفیت می باشد. که دارای طعم عالی و قیمت مناسب نیز می باشد. شما می توانید بهترین و خوش طعم ترین خرمای بم را از فروشگاه خرده خرما مضافتی بم خریداری نمایید.خرما بم دارای شیره فراوانی می باشد. که مقدار شیره آن حدود ۱۵ الی ۳۵ درصد می باشد. پوست خرما صاف و شفاف و بدون لکه و بدون عارضه می باشد. بهترین نوع خرما مضافتی در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. این خرما مهم ترین محصول بخش کشاورزی بم  می باشد.

خرما

خرما میوه گرمسیری می باشد.که برداشت آن از اوایل تابستان تا اواخر پاییز ادامه دارد. این  میوه محول درختی عظیمی به نام نخل می باشد. که نخل به طور مستقیم از کاشتن هسته خرما در خاک،طی سالیان درازی به عمل می آید.

در سایت خرما ایران انواع خرما خوب و با کیفیت ایرانی عرضه می شود. که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و طعم عالی نیز دارند. بهترین نوع خرما های ایرانی را می توانید با قیمت بسیار مناسب و بصورت بسته بندی شده و فله ای از ما خریداری نمایید. امکان خرید حضوری و غیر حضوری برای شما عیزان فراهم می باشد.