فروش خرده خرما پیارم

فروش خرده خرما پیارم درجه یک با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها هم اکنون در برند ما آماده خدمات رسانی ویژه به شما متقاضیان محترم می باشد. خرما هایی درجه یک و ناب که قطعا می دانید پیارم مرغوب ترین آن ها می باشد . خرما پیارم حتی گران بها ترین خرمای شناخته شده در تمام جهان است این در حالی است که مردم هر سال بیش تر از سال قبل تمایل خود را به خرید این خرما از خود نشان می دهند. دلیل این موضوع ارزش غذایی بالای این خرما است که آن قدر در سلامت بدن نقش برجسته دارد که هیچ کس اصلا قیمت بالای آن را در نظر نمی گیرد.

یکی از دلایلی که خرما پیارم در مقایسه با دیگر خرما ها گران بها ترین می باشد کمیابی این خرما است . برای مثال در ایران تنها منطقه محدودی در استان هرمزگان وجود دارد که شرایط محیطی مساعد با ساختار خرما پیارم را دارد. هر خرما پیارمی که در استان های مجاور آن تولید شود هرگز به مرغوبی این خرما که در خاک و آب و هوای این استان پرورش یافته است نیست.

هر چه برای صرف تشخیص خواص خرما بگذرانیم کم است چرا که خرما جزو ماده های غذایی کامل و غنی به شمار می رود. شاید بپرسید مگر ممکن است ؟ بله خرما غنی از تمام مواد مورد نیاز بدن از جمله ویتامین هایی که در طول روز به آن نیاز داریم و یا املاح معدنی از جمله کلسیم ، منگنز ،آهن و… است.

از معایب مصرف افراطی خرما

  • بالا رفتن خطرناک قند خون
  • یبوست و دیگر مشکلات گوارشی
  • بالا رفتن زیاد و حس دردناک اسید معده
  • غلظت خون
  • و…

با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان همیشگی برند ما که سلامت خود را در راس هر تصمیمی قرار می دهید. افتخار ما در فروش صادقانه به شما می باشد.