قیمت خرما مضافتی  بسته بندی شده و فله ای بم

قیمت خرما مضافتی  بسته بندی شده و فله ای بم در حال حاضر از کیلویی ۱۲۰۰۰ هزار تومان شروع می شود. خرما مضافتی یکی از خرما های خوب ایرانی است.که می توان آن را به دو صورت بسته بندی شده و فله ای نیز عرضه نمود. این خرمای خوش طعم دارای بهترین جایگاه در بازار خرما می باشدو رکورد  بیشترین فروش در میان انواع خرما را دارد. استقبال مردم ایران و دنیا از خرما مضافتی بی نظیر است.زیرا دارای ویژگی های مردم پسند و خاصی می باشد.

قیمت خرما مضافتی

قیمت خرما مضافتی بسته بندی شده

قیمت خرما مضافتی که در بسته های با وزن مختلف قرار می گسرند متفاوت است. رایج ترین بسته خرما بسته ۶۵۰ گرمی می باشد. که خرما ها بصورت دو و سه رجی داخل جعبه های بهداشتی و کارتنی قرار می گیرند. این بسته ها قیمت حدود ۸۰۰۰ هزار تومان دارند. که قیمت ان ها بر حسب وزنشان در کیلو در نظر گرفته می شود. نکات مهمی در عرضه خرما بسته بندی شده وجود دارد.مانند:

  • رعایت بهداشت
  • خرما تازه و سالم
  • جعبه مناسب و بهداشتی
  • قیمت مناسب
  • و…

قیمت خرما مضافتی

قیمت خرما مضافتی فله ای

قیمت خرما مضافتی در حالت کیلویی و فله ای نیز نزدیک به بسته بندی شده آن می باشد. اما کمی ارزان تر می باشد. خرما های فله ای درون محفظه های مخصوص و در هر چند کیلو که مشتری سفارش دهد به دست وی می رسد.در فروش خرما مضافتی بصورت فله نیز رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است. زیرا خرما میوه خوب و پایداری است.اما همانند تمام میوه ها و مواد غذایی اگر در شرایط مناسب نگهداری نشود. دچار فساد گشته و بیماری های زیادی را با خود به همراه دارد.

شما می توانید از دیگر خرما های خوب سایت خرما ایران دیدن فرمایید

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.

قیمت خرما مضافتی