مرکز فروش خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت

مرکز فروش خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت بهترین خرما های کشت امسال را به طور مستقیم به شما عرضه می نماید. محصول خود را به طور مستقیم از  نخلستان خریداری نمایید. و با کاهش هزینه چشم گیری همراه شوید.در خرید محصولات غذایی دو عامل بسیار مد نظر می باشند.

  • قیمت
  • کیفیت

قیمت یک محصول تاثیر بسیاری زیادی در رضایت مصرف کننده دارد. در بر آورد قیمت یک محصول تمام هزینه های رشد و پروش آن ،حمل و نقل،بسته بندی و… را در نظر می گیرند. و بنا بر ارزش آن مقداری متعادلی از سود به آن اضافه میکنند. سود حاصل از خرید و فروش یک محصول باید درصد قانونی و منصفانه ای باشد. و هم خریدار و هم فروشنده یا تاجر از انجام معامله راضی باشند.

مرکز فروش خرما مضافتی بم

کیفیت نیز یکی از مهم ترین ارکان هر خرید می باشد. کیفیت یک محصول در برابر قیمت آن باید مقدار و رابطه مساوی و مستقیم داشته باشند. عواملی همچون تازگی و سلامت میوه،رنگ مناسب ،دانه های مناسب و بهداشتی و… در سنجش کیفیت میوه تاثیر می گذارند.

مرکز فروش خرما مضافتی بم

این مرکز دارای بهترین خرما های مضافتی خوش طعم می باشد.که به طور عمده  در شهرستان بم کشت می شوند. خرما مضافتی دارای مزه عالی و بافتی نرم و گوشتی است.شیره زیادی دارد و یکی از محبوب ترین ارقام خرما می باشد.شما می توانید این خرمای خوب وبا کیفیت بصورت فله ای و همچنین بسته بندی شده با قیمت بسیار مناسب از سایت خرما ایران خریداری نمایید.

نمونه ای خرما تازه و سالم

مرکز فروش خرما مضافتی بم

شما همچنین می توانید از دیگر خرما های خوب سایت خرما ایران دیدن فرمایید. و در صورت وجود هر گونه سوال و سفارش خرید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها لطفا بر روی نام آن کلیک نمایید.