مرکز پخش انواع خرما مضافتی اصل بم

مرکز پخش انواع خرما مضافتی اصل بم آماده عرضه انواع خرما تازه و با کیفیت می باشد. این مرکز بیشتر فعالیت های خود را با همکاری سایت ما انجام می دهد. و از حضور مشاوران خوب و تاجران موفق و خوشنام بهره می برد.

خرما مضافتی بم

خرما  مضافتی یکی ازبهترین ارقام خرما در ایران می باشد. که دارای مزه عالی و کیفیت بالا است. این میوه خوش طعم به طور عمده در شهرستان بم واقع در کرمان کشت میشود. تمام مرطوب بوده و کاملا نرم و گوشتی است. گوشت لطیف و شیرین این میوه به راحتی از هسته و پوست ان جدا می شود. و پوست ان بسیار نازک بوده و دارای رنگ تیره ای است.از خرما می توانید فرآورده های متنوع و خوش طعمی مانند حلوا،نان خرما،شیره و… تهیه نمایید.

مرکز پخش انواع خرما مضافتی

مرکز پخش انواع خرما مضافتی اصل بم

منظورمان از مرکز ،فروشگاه خوب  و عمده ای می باشد. که شما می توانید خرما مضافتی را به صورت عمده و خرده از ان خریداری نمایید. شما می توانید خرما را در دوحالت فله ای و بسته بندی شده بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. یکی دیگر از ویژگی های خوب  این مرکز امکان خرید به صورت حضوری و غیرحضوری می باشد. شما می توانید بدون صرف زمان و طی کردن مسافت ،خرمای مورد نیاز خود را در ادرس مورد نظر تحویل بگیرید.

مرکز پخش انواع خرما مضافتی

در سایت خرما ایران انواع میوه های خوب و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شود. تمام خرما ها  به صورت کاملا  مستقیم عرضه می شوند. وتاجران سایت ما با هیچ دلال یا فروشنده واسطه ای در ارتباط نمی باشند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.