پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم

پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم یکی از تجارت های مهم داخلی ایران می باشد. خرما مضافتی بم یکی از بهترین خرما های تازه و با کیفیت ایرانی است. که رکورد پرمصرف ترین رقم خود را از آن خود کرده است. این خرما خواص زیادی دارد. و به دلیل دارا بودن مقدار زیادی شیره یکی از بهترین خرما جهت تهیه فراورده های مختلف می باشد. فراورد های خرما  طعم خوب و شیرینی دارند. و به جهت استفاده  خانگی و همچنین استفاده در کارخانه های مواد غذایی استفاده می شود. کار خانه های مواد غذایی از خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در تهیه انواع کیک و بیسکویت استفاده می کنند.برخی از فرآورده های خرما عبارت اند از:

  • شیره خرما
  • حلوا خرما
  • و…

پخش انواع خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرما به طور عمده در سه مرحله کلی رشد می کند. و قابل مصرف می باشد.

  1. خارک
  2. رطب
  3. خرما

رقم مضافتی بیشتر در مرتبه رطب مصرف می شود. البته امکان مصرف آن در مرحله خارک نیز امکان پذیر می باشد. اما هر چه خرما دیرتر چیده شود شیره بیشتری دارد.رطب مضافتی حدود سی و پنج درصد رطوبت یا همان شیره را دارا می باشد .که درصد قابل توجهی می باشد. این رقم مزه عالی دارد. و بافت ان کاملا نرم و گوشتی می باشد. شما  می توانید روزانه دو الی سه عدد خرما را در رژیم غذایی خود قرار دهید.و با بهره وری از خواص بسیار زیاد آن موجب شادابی و سلامتی بدن خود شوید.

پخش انواع خرما مضافتی

بسیاری از کشور های مسلمان خرما را به عنوان یک میوه بهشتی می دانند.  زیرا خواص آن بسیار زیاد است. و مصرف چند عدد خرما به همراه شیر نقش یک وعده غذایی بسیار کامل و مفید را دارد.

ما با پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم یکی از بهترین نوع های این رقم را به شما عرضه می نماییم.

شما همچنین می تواند از دیگر ارقام خوب در سایت خرما ایران دیدن فرمایید. و در صورت وجود هر گونه سوال و سفارش خرید با ما تماس حاصل فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.