بازار بهترین خرما استعمران خوزستان

بازار بهترین خرما استعمران خوزستان در سایت خرما ایران!

آیا با بازار بهترین خرما استعمران خوزستان در سایت خرما ایران آشنایی دارید؟

شما می توانید از بازار بهترین خرما استعمران خوزستان،بهترین خرما های کشت خوزستان را خریداری نمایید.

بازار بهترین خرما استعمران خوزستان

خرما هاب خوب و خوش طعم استعمران را با کیفیت بسیار بالا و خوب با نازلترین قیمت ها از سایت خرما ایران خریداری نمایید.این خرما ها کاملا تازه و سالم می باشند.و در بسته بندی های خوب و کاملا بهداشتی قرار داده شده است.بسته ا شاملا حالت های دورجی و سه رجی و یک کیلویی و نیم کیلویی و…می باشند.البته این خرما بصورت فله ای نیز قابل عرضه می شود.

خرما استعمران از رقم های خشک و صادراتی می باشد.این خرما ی اعلا مهم ترین رقم صادراتی ایران می باشد.و بیشترین مقدار آن در خوزستان کشت می شود.در خوزستان برای کشت این خرما بطور کاملا ارگانیک زحمت فراوانی کشیده شده است.و تمام ارزش های غذایی آن حفظ می شود چرا که تمام مراحل رشد خود را بطور کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه هورمون رشد و کود های تقویتی سنگین طی می کنند.

بازار بهترین خرما استعمران خوزستان

ویژگی های خرمای استعمران

  1. خشک
  2. نیمه گوشتی
  3. دانه های متوسط
  4. هسته کوچ که براحتی جدا می شود
  5. رنگ قهوه ای روشن

شما می توانید علاوه بر خرمای استعمران خوزستان از دیگر خرما های خوب و متنوع در سایت خرما ایران دیدن فرمایید.خرما های کاملا تازه و سالم بوده و بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه مشود.کیفیت و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. پیارم حاجی آباد
  4. ارگانیک مضافتی
  5. ربی ایرانشهر
  6. مضافتی بم
  7. استعمران خوزستان
  8. کلوته جیرفت

برای نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها لطفا روی نام آن کلیک نمایید.و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خوب و مجرب ما تماس حاصل فرمایید.