بازار جدیدترین خرما مضافتی

بازار جدیدترین خرما مضافتی درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها در جهت تضمین کیفیت محصول و همچنین مهر تایید وزارت هایی همچون وزارت بهداشت ، وزارت غذا و دارو ، وزارت صنعت معدن و تجارت و… آماده عرضه مستقیم تمام محصولاتش به دست شما متقاضیان محترم می باشد.

خرما مضافتی های موجود در برند ما که محصول استان کرمان می باشند در گرید بندی و بسته بندی های مختلف  تولید می شوند و در نهایت به بازار عرضه خواهند شد. انواع مختلف خرما مضافتی رمانتا در بازار های داخلی و بازار های خارجی یا صادراتی عرضه می شود. کشور خرما خیز ایران با داشتن شرایط اقلیمی متفاوت، شرایط جغرافیایی مناسب و… انواع خرما را تولید می کند. تولید خرما درجه یک در بسته بندی های مختلفی امروزه به کشور های خارجی مخصوصا کشور های اروپایی صادر می شود که عرضه محصولاتی همچون خرما که کامل ترین میوه ها محسوب می شوند به کشور های خارجی موجب ارز آوری و رونق اقتصادی کشور می گردد.

خرمای مضافتی چه ویژگی برجسته ای در مقایسه با دیگر خرما ها دارد ؟

  • خرما مضافتی حجم بسیار درشتی دارد و این برجسته ترین ویژگی آن است.

خرما مضافتی مرغوب از ارقام مهم صادراتی ایران می باشد به طوری که دارای اهمیت فراوانی در اقتصاد این کشور است. این خرما به عنوان یکی از خوشمزه ترین نمونه های خرما به شمار می رود. شهرستان بم واقع در استان کرمان از تولید کنندگان اصلی این محصول محسوب می شود به همین دلیل گاهی اوقات آن را با نام خرما بم نیز می شناسند و لقب شهر خواستگاه آن را به آن می دهند. با توجه به خواص بی نهایت خرما هر متقاضی متمایل به مصرف مکرر آن است. خرما مضافتی طلایی اغلب به صورت رطب بسته بندی و مورد مصرف قرار می گیرد اما ما در هر صورت که شما بخواهید محصول را به دست شما خواهیم رساند.