بازار عمده خرما کلوته جیرفت

بازار عمده خرما کلوته جیرفت آماده عرضه انواع خرما های تازه و با کیفیت کلوته می باشد. شما می توانید بهترین و خوش طعم ترین خرما های کلوته را با قیمت بسیار مناسب از این بازار خریداری نمایید. ما به شما خرما های تازه و با کیفیت ایرانی را عرضه خواهیم کرد.

بازار عمده خرما کلوته جیرفت

بازار عمده خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته یکی از ارقام نیمه تر خرما محسوب می شود. این میوه بسته به زمان چیدن آن از نخل دارای انواع نیمه خشک و تر می باشد. هر چه خرما دیر تر چیده شود رطوبت بیشتری را خواهد داشت. خرما میوه مفیدی است . به سلامتی بدن کمک می کند و موجب می شود.تا املاح و مواد معدنی و ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن فراهم شود.

خرما کلوته دارای پوست قهوه ای و براقی می باشد. که زیاد صاف نمی باشد. این میوه  نیمه گوشتی است . و سرشار از فیبر های مفید می باشد. که به هضم غذا کمک می کند. و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می شود. خرما ی کلوته یکی از بهترین منابع اهن می باشد. که باعث رفع کسلی و ضعف و خستگی می شود. به همین دلیل با مصرف روزانه یک الی دوعدد خرما در هنگام میانوعده و یا به عنوان میوه به سلامتی و شادابی بدن خود کمک کنید.

بازار عمده خرما کلوته جیرفت

بازار خرما

بازار عمده خرما کلوته جیرفت بیشترین فعالیت های خود را در سایت خرما ایران نجام می دهد. به همین دلیل شما می تواند جهت ارتباط با این بازار با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.

در سایت خرما ایران تمامی خرما های تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شوند. این خرما ها همگی محصولات اصل  مناطق خرما خیز ایران می باشند. و بسیار با کیفیت و تازه می باشند. لطفا از دیگر میوه های خوب و با کیفیت ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از میوه ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.