بازار فروش خرده خرما مضافتی اصل بم

بازار فروش خرده خرما مضافتی اصل بم یکی از بهترین بازار های عرضه خرما در ایران می باشد. که دارای نامی خوش بر سر زبان ها می باشد. بهترین خرما های ایرانی  را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت ما خریداری نمایید. و از مزایای خرید مستقیم بهره مند شوید. شما با خرید مستقیم از سایت ما محصول را از نخلستان وارد فروشگاه خود می کنید و هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را می پردازید.

بازار فروش خرده خرما مضافتی

خرما مضافتی اصل بم

خرما مضافتی یکی از بهترین ارقام خرما در جهان می باشد. که خوشبختانه این خرما در ایران توسط شهرستان بم به مقدار کافی کشت می شود. شما می توانید این میوه با کیفیت را در رزیم غذایی خود قرار دهید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.چرا که میوه خرما سرشار از انواع عناصر مفید برای بدن می باشد. یکی از مفید ترین مواد موجود در خرما فیبر های زیادی است. فیبر ها باعث می شوند تا غذا به راحتی هضم شود و از یبوست،اختلالات دستگاه گوارشی،مشکلات روده و… جلوگیری شود.برخی از ویژگی های خرما مضافتی به شرح زیر می باشد.

  • گوشتی همراه با بافت نرم و لطیف
  • پوست نازک به رنگ مشکی که به راحتی ازگوشت جدا می شود
  • رطوبت بالا حدود ۳۵ درصد
  • دانه های بیزی شکل مایل به گرد
  • و…

بازار فروش خرده خرما مضافتی

بازار فروش خرده خرما مضافتی اصل بم

شما می توانید جهت خرید خرما از بازار فروش خرما خرما مضافتی با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید.مما به شما بهترین ها را عرضه می نماییم.

در سایت خرما ایران انوع خرما ایرانی به صورت عمده و خزده عرضه می شوند.ش ما می توانید بهترین خرما های خوش طعم و با کیفیت را با قیمت بسیار نازل و بدون هیچ واسطه ای خریداری نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعت هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.ما به جهت بالا بردن اگاهی شما ویژگی تمام ارقام را به طور کامل شرح داده ایم.