بازار فروش خرده خرما مضافتی

بازار فروش خرده خرما مضافتی درجه یک با بهترین طعم و  بسته بندی های درجه یک آغاز به توزیع محصولات کرد. صادرات خرده خرما مضافتی های خوشمزه و بسته بندی شده مختص به شهرستان بم را  با کیفیت بالا را می توان از نمایندگی ها و فروشگاه های  خوب مخصوصا سایت خرما ایران خریداری نمایید ما شما را به لذت بردن از کیفیت این محصول دعوت می کنیم. ما در حالت کلی خرما مضافتی را در بسته های ۶۵۰ گرمی تا ۲ کیلوگرمی به بازار عرضه می کنیم که می توانید عکس محصولات را در سایت ببینید چون ما عکس تمامی محصولات را در صفحات مخلف قرار می داده ایم تا شما خریدی راحت تر را تجربه کنید.

 

بنا بر درخواست شما ما تمامی ارقام خرما را در نهایت کیفیت و در وزن دلخواهتان به شما عرضه می نماییم.جزو بی نظیر ترین محصول منطقه  کرمان و بم خرما مضافتی های بسته بندی شده آن جا است.

ظاهر خرما مضافتی :

  • درشت و گوشتی
  • چسبندگی کم پوست میان گوشت خرما
  • رطوبت متوسط مایل به زیاد
  • به رنگ بنفش تیره مایل به مشکی
  • چسبندگی کم گوشت و هسته

بسته بندی های تضمینی ما به دست نیرو های تازه نفس و جوان  صورت می پذیرد. مسلما با خلاقیت و نو آوری تمام مراحل کار را در پیش می گیریم دستگاه های شستشو و گرد گیری به روز و جدید ما تنها برای فراهم کردن بهترین محصول برای شما است. اعتماد به همکاران زحمت کش ما آسودگی خاطر شما را به ارمغان می آورد . شما هم به زودی جزو مشتریان پر و پا قرص خرما مضافتی می شوید.

برای کسب اطلاعات بیش تر با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید. هر ساعت از شبانه روز همکاران ما آماده خدمت گزاری به شما هستند  با تشکر از همراهی شما متقاضیان محترم.