بازار فروش عالی ترین خرما کلوته جیرفت

بازار فروش عالی ترین خرما در طبس تمام خرما های خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید.شما می توانید خرما های خوب و با کیفیت را بصورت عمده و خرده از این بازار بزرگ و عمده خریداری نمایید.یک از بازار های موفق و مهم در سایت خرما ایران بازار فروش عالی ترین خرما کلوته جیرفت می باشد.که همانطور که از نامش پیداس می توانید خرما های عالی را از این بازار بیابید.خرمای کلوته جیرفت رقم تری محسوب می شود.که بسیار خوش طعم است.این خرما نیمه گوشتی است.پوست صاف و نازکی دارد و به راحتی از گوشت جدا می شود.هسته کوچکی دارد که به راحتی از گوشت خرما جدا می شود.خرما شکل گرد و اندازه متوسطی دارد.سعی کنید همیشه این خرمای خوب و با کیفیت را از فروشگاه های معتبر و عمده ای مانند بازار فروش عالی ترین خرما کلوته جیرفت خریداری نمایید.تا از قیمت مناسب و همچنین خرما های تازه و سالم استفاده نمایید.

بازار فروش عالی ترین خرما

در سایت خرما خاصویی 1401 خرما های بسیار خوبی عرضه می شود.که تمام خرما ها بصورت عمده و خرده و همچنین بسته بندی شده و فله ای عرضه می شوند. تمام خرما ها در بهترین شرایط انبار و حمل و نقل و نگهداری قرار می گیرند و کاملا بهداشتی و استاندارد هستند.

خرما کلوته بطور عمده و انحصاری در شهرستان جیرفت که از توابع کرمان می باشد کشت می شود.ایران دارای بیش از سی نوع خرما می باشد.که در زیر به نام برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع خرما های ایرانی

  1. خاصویی
  2. مضافتی
  3. کلوته
  4. کبکاب
  5. ربی
  6. استعمران
  7. پیارم
  8. و…

بازار فروش عالی ترین خرما