بازار پخش خرده خرما زاهدی دشتستان

بازار پخش خرده خرما زاهدی دشتستان

خرما زاهدی دشتستان یکی از پر طرفدارترین خرما های کشور می باشد. بهترین نوع خرمای زاهدی در درشتستان استان بوشهر به عمل می آید این خرما به دلیل قیمت مناسب و طعم خوب و متفاوت دارای طرفداران زیادی می باشد. خرمای زاهدی نیمه خشک است و نسبت به خرماهای مضافتی و ربی دارای شیریننی بسیار کمتری می باشد به همین دلیل یکی از خرماهای بسیار مناسب برای افراد دیابتی می باشد. این خرما به دلیل اینکه شیره ندارد یکی از خرماهایی است که در طولانی مدت دیرتر ترخراب می شود.

بازار پخش خرده خرما زاهدی دشتستان

خرما زاهدی جزو خرماهای تقریبا خشک می باشد برای افرادی که نگران قند خوان خود می باشند بسیار مناسب است یا افرادی که دائما دچار افت فشار هستند می توانند بسیار مناسب باشد. مرغوب ترین نوع خرمای زاهدی دارای رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای شکلاتی میباشد خرمای زاهدی یا قصب که به عربی به آن زهدی گفته میشود یکی از خرما های مطلوب صادراتی جهت کشور های عربی و آفریقایی میباشد.

بازار پخش خرده خرما زاهدی دشتستان

این خرما دارای ویژگی های ظاهری زیر می باشد:

  • رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای شکلاتی  دارد
  • بیضی شکل است
  • دارای هسته کوچ می باشد و به راحتی از خرما جدا می شود.

 

همانطور که می دانید خرما یکی از میوه های پر خاصیت  است. خرما، اکسیر تورم پلک چشم و افزایش انرژی جسمی و ضد افسردگی است و اثر مسهلی دارد. همچنین مردم دشت و صحرا از از هسته خما نان درست می کننده و بعضی این هسته را بو داده و از آن قهوه درست می کنند. خرما یکی از میوه های هایی که به دلیل خاصیت فراوان باید هر شخصی روزانه چند عدد از آن را میل نماید. سایت خرمای ایران همچنین نمایندگی فروش گرانترین خرما ایران یعنی خرما پیارم را بر عهده دارد.