بازار پخش خرده خرما مضافتی

بازار پخش خرده خرما مضافتی یا همان خرما بم منسوب به خرمای شهرستان بم به علاوه انواع رطب ها علل خصوص رطب مضافتی بم، یکی از محصولات ناب برند ما می‌ باشد. این نوع خرما که یکی از خوشمزه ترین انواع خرما ها است با توجه به رطوبت بالا، به عنوان خشکبار محسوب نمی شود و آن را به عنوان یک میوه طلقی می کنند. شرایط نگهداری آن در دمای بین -۵ تا +۵ درجه سانتی گراد می‌ باشد که همواره سرد خانه ها و انبار های ما این شرایط را برای آن ها به وجود خواهند آورد.

ویژگی های ظاهری خرما مضافتی

  • پوست مشکی
  • براق
  • نازک و صاف
  • پوست  آن به راحتی قابل جدا شدن است
  • خرما مضافتی شیره زیادی دارد

 

شاید برایتان جای سوال باشد که چگونه مرغوب بودن این نوع خرما را تشخیص دهیم؟ برای تشخیص مرغوب بودن این خرما به شما توصیه می کنیم که به رطوبت این خرما توجه ویژه ای داشته باشید به طوری که هرچه میزان شیره و رطوبت یک خرما بیش تر باشد، کیفیت و رتبه ی درجه یک بودن آن خرمای مضافتی هم بیش تر است.

ما این خرما را در جعبه های مختلف یعنی در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می کنیم از نظر اعلام میزان بسته بندی ها و وزن آن ها باید گفت که به دلیل رطوبت بالای این خرما همه بسته بندی های آن بالای ۱۰ کیلو گرم می باشد. خرمای مضافتی بم به دلیل وجود پتاسیم زیاد، برای درمان اسهال  کمک شایانی می کند. نکته ای که هنگام استفاده از خرما باید مورد توجه قرار گیرد این است که، حتما قبل از مصرف به خوبی شسته شوند دلیل این موضوع این است که وجود شیره که روی پوست خرما قرار می گیرد، چسبناک می شود که در نهایت ممکن است هر نوع آلودگی را به خود جذب کند.