بازار پخش عمده خرما پیارم ارگانیک حاجی آباد

بازار پخش عمده خرما پیارم ارگانیک حاجی آباد آماده عرضه بهترین خرمای پیارم در تمام شهر های ایران است. این بازار خرمای پیارم ارگانیک را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید و شما می توانید این رقم با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. بازار پخش عمده خرما پیارم،تمام فعالیت های خود را در بستر سایت خرما ایران خریداری می نماید و شما می توانید جهت خرید خرما به صورت حضوری و غیر حضوری با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید.

بازار پخش عمده خرما پیارم

خرما پیارم

خرما پیارم یکی از خاص ترین ارقام خرما در جهان و ایران است. این خرما دارای کیفیت  بالا در حد خرمای مجول است . بهترین خرمای پیار در ایران توسط شهرستان حاجی آباد که یکی از شهرستان هیا توابع هرمزگان می باشد کشت می شود. مهم ترین رکن در کیفیت این میوه ارگانیک بودن آن است. این خرما دارای دانه های درشت و کشیده ای است. عده ای از کشور ها برای رشد سریع خرما و همچنین بزرگ شدن سایز آن ها از کود های شیمایی و هورمون های رشد مضر استفاده می کنند که علاوه بر از بین بردن خواص ذاتی . کیفیت خرما به سلامتی مصرف کننده نیز آسیب می رسانند. اما خوشبختانه این خرما در ایران به صورت کاملا ارگانیک کشت می شود.

بازار پخش عمده خرما پیارم

خرما پیارم ،دانه درشت  و کشیده،قهوه ای رنگ (رنگ خرما مات است،نیمه خشک و نیمه گوشتی همراه با بافتی نرم و شکلاتی است. پیارم دارای رطب و خارک زرد رنگ است و خود خرما نیز از ارقام گران قیمت می باشد.اما شما با خرید از سایت خرما ایران قیمت مناسب تری را نسبت به جاهای دیگر پرداخت خواهید کرد.

بازار پخش عمده خرما پیارم ارگانیک حاجی آباد

شما می توانید جهت خرید این محصول از بازار پخش عمده خرما پیارم، یا مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

در سایت ما انواع خرما ایرانی با کیفیت بالا و قیمت نازل عرضه می شود. از دیگر ارقام خرما دیدن فرمایید تا متوجه کیفیت بالا وقیمت مناسب محصولات ما شوید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.