بهترین خرما مضافتی بم بسته بندی شده

بهترین خرما مضافتی بم بسته بندی شده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا بصورت مستقیم تهیه نمایید. در سایت خرما ایران خرما های مضافتی اصل بم بصورت بسته بندی شده و فله ای بنا بر درخواست مصرف کنندگان عرضه می شود. خرما مضافتی یکی از ارقام خوش طعم خرما در ایران می باشد. که  در هر دو حالت بسته بندی شده و فله ای قابل عرضه می باشد. در تمام مراحل عرضه خرما از کشت و چیدن گرفته تا حمل و نقل و بسته بندی خرما تمام نکات مهم بهداشتی کاملا رعایت می شود.

بهترین خرما مضافتی بم

بهترین خرما مضافتی بم بسته بندی شده

برای بسته بندی خرما ابتدا ان را از مرحله چیدن وارد مرحله بازبینی می کنند. تمام خرما ها را با دقت کامل برانداز می کنند. و خرما های دارای ل که و یا له شده را جدا می کنند. سپس خرما های تازه و با کیفیت را درجعبه های کارتنی با وزن های مختلف قرار می دهند. وزن هر جعبه خرما مضافتی از ۶۵۰ گرم شروع می شود. و تا دو کیلو نیز ادامه دارد. جعبه ها کاملا تمیز و استاندارد می باشند.

خرما مضافتی یکی از ارقام تر می باشد. که گوشتی و نرم و لذیذ است. این خرما به دلیل داشتن شیره فراوان مقاومت کمی دارد. و باید در بهترین شرایط انبار و نگهداری و حمل و نقل قرار بگیرد . تا با کیفیت بالا و کاملا تازه به دست مشتری برسد.

بهترین خرما مضافتی بم

در سایت خرما ایران انواع خرما های خوش طعم و با کیفیت به فروش می رسد. تمام خرما ها تازه و کشت سال می باشند. شما می توانید خرما مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. یکی از امتیازات ویژه خرید از این سایت امکان خرید بصورت حضوری و غیر حضوری بسته به انتخاب شما می باشد.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.