تجارت خرما پیارم اصل حاجی آباد

تجارت خرما پیارم اصل حاجی آباد توسط بسیاری از تاجران ایرانی و حتی خارجی نیز انجام می گیرد. خرما پیارم یکی از خوش طعم ترین خرما های ایرانی می باشد. که دارای طعم عالی می باشد. این خرما به عنوان خاص ترین رقم جهانی شناخته شده است. که دارای دانه های درشت و کشیده ای می باشد. به طور تقریبی اندازه خرما پیارم ا همه خرما های ایرانی بزرگ تر می باشد. و در سطح ارقام بسیار مناسب مانند مجول قرار دارد. اما قیمت پیارم نسبت به مجول مناسب تر می باشد.

تجارت خرما پیارم

تجارت خرما پیارم اصل

خرما پیارم نیمه خشک  نیمه گوشتی می باشد. بسیار با کیفیت بوده . و خواص بسیار بی نظیری دارد. خواص خرما های ایرانی به گونه ای است.که می توان گفت یکی از بهترین خرما ها شناخته شده است. این میوه دارای املاح و مواد معدنی بسیار ضروری برای بدن می باشد. به مثال های زیر توجه نمایید.

  1. کلسیم:اده اصلی رشد و تحکیم استخوان ها کلسیم است است.که مصرف ان در سنین کودکی و نوجوانی ضروری می باشد. و مصرف کلسیم در سنین بالا تر از پوکی استخوان ها جلوگیری می کند.
  2. آهن:آهن عامل اصلی جابه جایی اکسیژن توسط خون می باشد. کمبود اهن سبب می شود تا اکسیژن به همه جای بدن نرید و جسم دچار ضعف و خستگی شود.
  3. فلورین:مصرف فلورین سبب استحکام دندان ها می شود.و ازز پوسیدگی و آسیب دیدن دندان ها جلوگیری می کند.

این ها تنها مثال های مختصری برای آشنایی بیشتر شما با خواص خرما بود. و خواص خرما به مراتب بسیار بیشتر می باشد.

تجارت خرما پیارم

ما در سایت خرما ایران انواع خرما تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در تمام شهر ها عرضه می نماییم.محصولات ما کاملا سالم بوده و همگی کشت اصل ایران می باشند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.