تجارت مستقیم خرما استعمران

تجارت مستقیم خرما استعمران درجه یک با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت ها آماده هر گونه همکاری و هر گونه فروش حضوری و غیر حضوری می باشد . خرما استعمران محصولی شگفت انگیز که مختص به خاک غنی استان خوزستان است برای تضمین سلامتی شما بهترین گزینه است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که سلامتی خود و اعضای خانواده تان در راس تمام تصمیماتتان می باشد به شما توصیه می کنیم حتما خرما را در برنامه غذایی خود قرار دهید. خرما با غنی بودن از تمام مواد معدنی مخصوصا آهن و پتاسیم و کلسیم به شما امکان این را خواهد داد که سلامتیتان را حفظ و اگر از دست داده اید آن را باز گردانید.

خرما استعمران چه مزیت هایی در مقایسه با خرما های دیگر دارد ؟

  1. این خرما در هنگام مصرف فوق العاده احساس سبکی به آدم می دهد.
  2. این خرما فوق العاده لذیذ تر از خرما های دیگر است به طوری که هیچ کسی از طعم آن بدش نمی آید.
  3. این خرما بسیار کامل و غنی تر از خرما های دیگر است.
  4. این خرما قند مطلوبی در مقایسه با دیگر خرما ها دارد.
  5. این خرما رطوبت مطلوبی در مقایسه با دیگر خرما ها دارد.
  6. و…

اگر توجه کرده باشید استان خوزستان یکی از بزرگ ترین استان های دارای خاک خرما خیز در ایران می باشد. به طوری که بخش عظیمی از نخلستان های این استان را خرما سایر یا همان خرما استعمران تشکیل می دهد.

در رابطه با اسامی خرما استهمران لازم به ذکر است بدانید افراد کمی این محصول را با نام های خرما سعمران، خرما سعمرون، سمبرون و یا سمبران می شناسند. شکل ظاهری خرما سایر یا استعمران بیضی شکل می باشد. رنگ خرما سایر نیز متناسب با زمان برداشت آن متفاوت یعنی گاهی کهربایی و قهوه ای متمایل به سرخ و تیره می باشد.