توزیع بهترین خرما استعمران خوزستان

توزیع بهترین خرما استعمران خوزستان در سایت خرما ایران!

توزیع بهترین خرما استعمران خوزستان یکی از بهترین توزیع های خرما در سایت خرما ایران می باشد.این خرمای خوب و خوش طعم بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می گردد.خرما های خوب و با کیفیت و تازه را با قیمت بسیار مناب از ما بخواهید.ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها شما را از عملکرد خود راضی نگه داریم.تمام خرما ها بصورت بسته بندی شده و همچنین فله ا و کاملا بهداشتی و با رعایت تمام استاندارد ها به دست شما عزیزان می رسد. در بهترین و بهداشتی ترین شرایط حمل و نقل ،نگهداری و انبار خرما قرار می گیرند.

توزیع بهترین خرما استعمران خوزستان

خرما استعمران

این رقم جز ارقام خشک می باشد.مهم ترین رقم صادراتی بوده و بیشترین مقدار خرما در شهر خوزستان کشت می شود.حدو هشتاد درصد از نخلستان های خوزستان مختص به نخل استعمران می باشد. واین درحالی است که حدود نیمی از صادرات خرما ایران بر سرخرما استعمران انجام می شود.خرما استعمران دارای دانه های درشت و کشیده می باسد.رنگ آن قهوه ای می باشد. پوست نسبتا نا صاف و معمولی دارد .و وزن آن حدود ۷ گرم می باشد.هسته متوسطی دارد و براحتی جدا می شود.این خرما نیمه گوشتی می باشد وشیره  کمی دارد.

شما می توانید بهترین نوع خرما های ایرانی را از سایت ما خریداری نمایید.همه خرما ها محصولات اصل ایران کمی باشند و از شهر های گرمسیری ایران جمع آوری شده اند.

توزیع بهترین خرما استعمران خوزستان

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. پیارم حاجی آباد
  4. ارگانیک مضافتی
  5. ربی ایرانشهر
  6. مضافتی بم
  7. استعمران خوزستان
  8. کلوته جیرفت
  9. پیارم
  10. بهترین خرما بم
  11. نمایندگی خرما استعمران
  12. ربی

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.