خرما استعمران با کیفیت اصل خوزستان

خرما استعمران  یکی از ارقام مهم خرما ایرانی است. این خرمای اصیل دارای شناسنامه ملی است. و جز اثبات ملی در عرصه کشاورزی می باشد. قدمت خرما استعمران به چند صد سال می رسد. و یکی از میوه های با کیفیت  می باشد. که در داخل و خارج از ایران می باشد. و صادرات این خرما به بیش از هفتاد کشور دنیا نشانگر درخواست های زیاد کشور های مختلف برای خرید خرما استعمران می باشد. که از کیفیت خوب و طعم عالی خرما نعشت گرفته است.

خرما استعمران

خرما استعمران

تقریبا یکی از مقاوم ترین ارقام خرما می باشد. که سلامت و تازگی خود را  طی مدت های زیادی حفظ می کند. کافی ست این خرما را در شرایط مناسب از جمله محیط خشک و خنک نگهداری نمایید. این خرما بهترین نوع خرما برای حمل و نقل در مسافت های طولانی مدت می باشد. برخی از ویژگی های خرما استعمران به شرح زیر است.

  • دارای پوست نازک به رنگ قهوه ای
  • دانه های درشت و کشیده
  • نیمه خشک و نمیه گوشتی همراه با بافتی نرم و لطیف که راحت جوییده می شود.
  • دوام و پایداری بالا و سرشار از خواص بسیار زیاد
  • کشت انحصاری این خرما در استان خوزستان انجام می شود
  • و…

خرما استعمران با کیفیت اصل خوزستان

شما ی توانید جهت خرید خرما استعمران با کیفیت بالا و قیمت مناسب با مشاوران خوب سایت ما تماس بگیرید. خرما های که در این سایت عرضه می شوند. کاملا تازه و سالم می باشند. و همگی اصل شهر های خرما خیز ایران هستند.

خرما استعمران

در سایت ما انواع خرما ایرانی عرضه می شود. شما می توانید خرمای مورد نظرخود را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید. و این امکان را دارید تا خرید خود را به صورت حضوری و با غیرحضوری نیز انجام دهید.

لطفا جهت  نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.