خرما زاهدی بوشهر با کیفیت بالا درسراسرایران

خرما زاهدی بوشهر یکی ار ارقام پر طرفدار خرما در ایران و حتی جهان است. چرا که مواد مصرف بالایی دارد. و می توان آن را به روش های مختلف به عنوان میوه و یا فرآورده های مختلف مانند یک شیرینی طبیعی مصرف نمود. رطوبت کمی دارد و این ویژگی باعث شده در شرایط مختلف بسیار پایدار باشد و مدت ها سالم و تازه بماند. این خرما بیشتر در شهرستان بوشهر کشت می شود. و مقدار کشت آن انبوه می باشد. به طوری که تمام بازار های  خرما درایران توسط کشت داخلی از این خرما بی نیاز می شوند. و مقداری از خرما نیز به کشور ها دیگر از جمله هند،مالزی،اوکراین و… صادرات می شود.

خرما زاهدی بوشهر

خرما زاهدی بوشهر

رقم تمام خشک و نیمه گوشتی اسن. بافت این خرما نرم و لطیف بوده و به راحتی خورده می شود. بهترین نوع خما زاهدی در بوشهر کشت می شود. و تمام مراحل رشد خود را به صورت کاملا ارگانیک طی می کند. رنگ خرمای زاهدی زرده تیره مایل به قهوه ای و یا طلایی است. و می تواان گفت بهترین ظاهر را  نسبت به انواع خرما دار د. دانه های آن متوسط و بیزی شکل هستند. و نوک دانه نسبت به ته آن کمی تیز تر است.

خرما زاهدی بوشهر

خرما زاهدی بوشهر با کیفیت بالا درسراسرایران

اگر شما خواهان خرما زاهدی می باشید. و به دنبال یک منبع مناسب برای تامین میوه مورد نیاز خود می باشید. ما به شما سایت خرما ایران پیشنهاد می دهیم.که با حض.ر بهترین مشاوران و تاجران خرما زاهدی بوشهر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تمام ایران عرضه می نمایند.

  • خرمای تازه و با کیفیت
  • قیمت مناسب
  • عرضه به صورت عمده و خرده
  • عرضه در تمام ایران

در سایت خرما ایران انواع خرمای تازه و با کیفیت ایرانی با قیمت بالا و کیفیت مناسب در تمام شهر های ایران عرضه می شود. همگی این میوه ها بسیار تازه و با کیفیت می باشند. و کشت اصل شهر های خرما خیز ایرانی می باشند.

به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.

لطفا از ویدویی ذیل دیدنم نمایید. که خواص مصرف خرما را شرح می دهد.