خرما زاهدی بوشهر با کیفیت بسیار و نازل ترین قیمت

خرما زاهدی بوشهر با کیفیت بسیار و نازل ترین قیمت در سایت خرما ایران عرضه می شود ما به شما  این میوه خوش طعم را با بهترین شرایط عرضه می نماییم. و شما حتما از خرید خود راضی خواهید بود. خرمای زاهدی یکی از ارقام بسیار محبوب در میان ایراینی ها می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرما زاهدی بوشهر

خرما زاهدی بوشهر

این رقم  جز ارقام تمام خشک می باشد و دارای طعمی بسیار عالی و منایب است. رایج ترین نوع خرما که جایگزین قند می شود خرما زاهدی می باشد که دارای مقداری قند های گیاهی است که به راحتی توسط بدن تجزیه می شود. و هیچ خطری برای افراد مبتلا به دیابت ندارد. خرما زاهید دانه های کوچک و متوسطی دارد بافت آن نیمه گوشتی و نرم و لطیف است. این میوه پوست  زرد رنگ و زیبایی دارد که به گوشت آن چسبیده است.

خرما زاهدی بوشهر

مصرف  مستقیم خرما ی زاهدی به صورت میوه در حالت کاملا رسیده ممکن است. و  رطب و خارک آن  باید اول پخته شود و پس از خشک شدن مصرف شود.  از این میوه در تولید کیک و بیسکویت و محصولات غذایی مشابه که به شیرینی نیاز دارند استفاده می شود.

خرما زاهدی بوشهر با کیفیت بسیار و نازل ترین قیمت

قیمت خرما با کیفیت زاهدی بم در سایت ما بسیار ارزان می باشد.و شما می توانید به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای این محصول خوش طعم را خریداری نمایید.

در سایت ما انواع خرمای خوش طعم ایرانی با قیمت بسیار نازل عرضه می شود. این میوه های خوش طعم همگی کشت اصل شهر های خرما خیز ایران می باشد.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید .ما ویژگی ها و اطلاعات لازم درباره ی هر کدام از خرما ها را به صورت کامل شرح داده ایم.