خرما مضافتی خوش طعم و با کیفیت  اصل بم

خرما مضافتی یکی از ارقام بسیار خوش طعم خرما در ایران می باشد. که دارای شهرت جهانی نیز می باشد. رطوبت بالا در این خرما باعث شده است. که این خرما بیشتر از خرما های دیگر برای تهیه شیره مصرف شود. شیره خرما یکی از فرآورده های مهم آن می باشد. که در تهیه انواع شیرینی ها،نان خرمایی ،حلوا،و همچنین تهیه ی ترشیجات و… استفاده می شود. چرا که خرما یکی از سریع ترین تخمیر کنندگان می باشد.همچنین می توان از شیره خرما در میانوعده های استفاده نمود چراکه بسیار مفید و سالم می باشد. برای تهیه شیره از سه روش کلی استفاده می شود.

  • روش حوضچه سیمانی
  • روش سبد های بافته شده از چوب و برگ نخل
  • روش جوشاندن خرما و جدا کردن مواد جامد آن

ذر روش اول و دوم مقدار زیادی از خرما را داخل حوضچه سیمانی و یا سبد می ریزند. فشار زیاد خرما ها بر روی هم باعث می شود تا شیره خرما از منافذ زیر منبع داخل ظرف بریزند و شیره خالص خرما تهیه شود.

خرما مضافتی

خرما مضافتی

ویژگی های ظاهری خرما مضافتی بسیار مناسب می باشند. و همگی نشانگر کیفیت  این میوه می باشند. خرمای مضافیت تمام گوشتی است و دارای بافتی نرم،لطیف و مرطوب می باشد. همانطور که پیشتر اشاره کریدم خرما مضافتی مرطوب ترین نوع خرما است. که پوستی به رئنگ مشکی و نازک دارد.

خرما مضافتی خوش طعم و با کیفیت  اصل بم

شما می توانیید خرمای اصل بم را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ما خریداری نمایید. مشاوران فروش ما آماده پاسخ به سوالات شما و همچنین ثبت سفارشات می باشند.شما می توانید محصل مورد نظر را به صورت عمده و خرده و همچنین حضوری با غیر حضوری خریداری نمایید.

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت با قیمت مناسب به فروش می رسد. همه محصولات اصل می باشند. و هرکدام به طور اختصاصی در یک  منطقه کشت می شوند.

خرما مضافتی

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شود. همه میوه ها اصل مناطق خرما خیز ایران می باشد.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از میوه ها بر روی نام آن کلیک نمایید.