خرما پیارم با کیفیت بم به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت

خرما پیارم با کیفیت بم به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت در سایت خرما ایران عرضه می شود. ما به شما بهترین  و خوش طعم ترین خرما های ایرانی را با قیمت بسیار نازل عرضه می نماییم.ما به شما اطمینان می دهیم که از کیفیت این محصولات راضی خواهید بود. ما خرما هیا تازه  و با کیفیت را از نخلستان ها  به بزار مصرف تزریق می نماییم.و تمامی نکات بهداشتی را در انتقال و نگهداری این میوه  رعایت می نماییم.

خرما پیارم

خرما پیارم حاجی آباد

خرمای  پیارم رقمی دانه درشت و نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد. این میوه یخوش طعم دانه های کشیده با پوستی نه چندان صاف می باشد که بافتی نرم و شکلاتی مانند دارد که به راحتی جویده می باشد.بهترین رقم پیارم در شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان کشت می شود و از نظر جغرافیایی به کرمان بسیار نزدیک می باشد. کشت خرما پیارم در حاجی آباد با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود و نیاز تمام بازار های ایرانی از این خرما را برطرف می کند.

خرما پیارم

خرما پیارم با کیفیت بم به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت

شما می توانید این میوه خوش طعم را به راحتی و بدون واسطه از ما خریداری نمایید . لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.

در سایت خرما ایران انوع خرمای ایرانی با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. این ارقام همگی کشت اصل شهر های خرما خیز ایران می باشد و با بهداشتی ترین روش ها  انتقال می دهیم.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید .ما ویژگی ها و اطلاعات لازم درباره ی هر کدام از خرما ها را به صورت کامل شرح داده ایم.