خرما پیارم با کیفیت و اصل حاجی اباد با قیمت مناسب

خرما پیارم از ارقام خاص و بسیار شناخته شده خرما در جهان است. که توسط بسیاری از کشور ها کشت می شود. اما خرما پیارم ایران یکی از با کیفیت ترین نوع این خرما است که شهریت زیادی دارد. خرما اصولا در کشور های آسیایی و مسلمان یک میوه محسوب می شود. و به صورت مستقیم مصرف می شود. اما درکشور های غربی و اروپایی یک شیرین کننده قوی محسوب می شود. ودر تهیه انواع کیک،بیسکویت،لواشک و…از ان استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که در کشور های مسلمان نیز از خرما فراورده های مختلف  تهیه می نمایند.

خرما پیارم

خرما پیارم حاجی اباد

حاجی آبا یکی از شهرستان های خرما خیز در ایران می باشد.این شهرستان از نظر جغرافیایی در شمال هرمزگان قرار دارد و به شهر کرمان بسیار نزدیک است. آب و هوای گرم ان یکی از بهترین ارکان مهم جهت کشت خرما پیارد این منطقه می باشد.خرما پیارم نوع دانه درشتی است. نیمه خشک،نیمه گوشتی،بافتی شکلاتی و… از ویژگی های ظاهری این میوه است.نخل پیارم مقامت خوبی در برابر شوری خاک دارد. و  دارای خواص بی نظیری است. که به چند نکته کوتاه اشاره خواهیم کرد.

  • دارای عنصری به نام فلورین که به سلامت دندان ها کمک می کند
  • وجود عنصر فولات که باعث سلامتی مادران باردار می شود
  • وجود کلسیم در ترکیب شیمیای که باعث سلامت و رشد و استحکام استخوان ها می شود
  • وجود اهن و کمک به سلامتی خون
  • کمک به جلوگیری از پیری زودرس
  • جلوگیری از یبوست به دلیل وجود فیبر ها
  • و…

همانطور که می دانید در خرما خواص بسیار خوبی وجود دارد. به همین دلیل اکثر پزشکان مصرف این میوه را ت.صیه می نمایند.

خرما پیارم

خرما پیارم با کیفیت و اصل حاجی اباد با قیمت مناسب

شما می توانید حرمای پیارم را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایی. ما به شما این امکان را می دهیم تا خرمای مور نظر خود را به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.

در سایت ما انواع خرما ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود. و شما می توانید اطلاعت تمام خرما ها را ه طور کاملا مطالعه نمایید.

لطفا جهت  نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید