خرما پیارم تازه و با کیفیت حاجی آباد

خرما پیارم یکی از ارقام دانه درشت خرما می باشد. که طعم خوبی دارد و یکی از ارقام خاص و معروف خرما در جهان می باشد. این خرما در کشور های از جمله ایران،عربستان،پاکستان،مصر و… کشت می شود. و بهترین نوع این خرما نوعی است که در کشت  از هیچ گونه هورمون رشد و کود های صنعتی استفاده نشده باشد. که اصطلاحا به ان ارگانیک می گویند.خوشبختانه خرما در ایران به صورت کاملا ارگانیک کشت می شود. و تمام نیاز بازار های داخلی از کشت داخلی رفع می شود. و مقداری از آن نیز صادر می شود.

خرما پیارم

خرما پیارم

این میوه دانه درشت و کشیده می باشد. پوست و گوشت ان به هم چسبیده می باشد. و پوست زیاد صاف نیست. خرما پیارم نیمه خشک و نیم ه گوشتی ئهمراه با بافتی نرم می باشد. بافت این خرما بسیار خوش طعم است و شکلاتی مانند است. خرما پیارم همانند دیگر ارقام دارای خواص بسیارزیادی می باشد. و بسیاری عناصر ضروری و مورد نیاز بدن را در خود دارد. قیمت خرما پیارم کمی از دیگر خرما ها بیشتر می باشد.اما نگران قیمت ان نباشید زیرا در سایت خرما ایران با خرید و فروش مستقیم آن  یعین بدون واسطه و بدون دلال سعی می شود قیمت ها تا میزان چشم گیری کاهش یابد.

شما می توانید جهت خرید خرما پیارم تازه و با کیفیت حاجی آباد بصورت عمده و یا خرده با مشاوران خوب سایت ما تماس برقرار نمایید. ما به شما این امکان را می دهیم . تا خرمای مورد نیاز خود را بصورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

خرما پیارم

در سایت ما انواع خرمای خوب و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. میوه های ما کاملا تازه و سالم می باشند. و همگی محصولات اصل ایران می باشند.قیمت مناسب این خرما ها و همچنین تنوع بالا موجب جلب رضایت شما خواهد بود.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.