خرما پیارم حاجی آباد با کیفیت بسیاربالا

خرما پیارم حاجی آباد با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب در سایت خرما ایران عرضه می شود. شما می توانید این رقم کمیاب و خوش طعم را به صورت عمده و خرده و همچنین حضوری و غیر حضوری از ما خریداری نمایید.

خرما پیارم حاجی آباد

خرما پیارم حاجی آباد

این رقم از خرما دانه درشت است. دانه های کشیده این میوه حدود ۷ الی ۱۰ دسانتی متر قد دارند و یکی از بهترین ارقام خرما در ایران می باشد. پیارم به عنوان یکی از ارقام خاص و منحصربفرد شناخته شده است و شهرتی جهانی دارد. این میوه خوش طعم دارای مزه عالی و گوشتی سفت است که به راحتی جوییده می شود و دارای شیرینی ملایمی است. خرما پیارم نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد و پوستی به رنگ قهوه ای دارد که پوست  و گوشت بهم چسبیده اند و پوست زیاد صاف نیست.

خرما پیارم حاجی آباد

خرما ی پیارم نیز همانند دیگر ارقام خرما خواص بسیارزیادی دارد.این میوه خوش طعم به طور عمده در شهرستان حاجی آباد کشت می شود. درحاجی آباد خرما تمام مراحل رشد خود را به صورت طبیعی طی می کند و در رشد و تکامل این میوه هیچ نوع هورمون رشد ،کود های شیمایی و صنعتی و …دخالت ندارند به همین دلیل محصولی کاملا ارگانیک کشت می شود. می دانیم که محصولات ارگانیک از نظر مواد ریز مغذی بسیار غنی می باشند و هیچ نوع عوارضی برای بدن ندارند.

خرما پیارم حاجی آباد با کیفیت بسیاربالا

شما می توانید این خرما را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا  از سایت ما خریداری نمایید. در سایت خرما ایران علاوه بر خرمای پیارم انواع دیگری از ارقام ایرانی عرضه می شود. لطفا از دیگر محصولات ما دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از ارقام خرما بر روی نام آن کلیک نمایید