خرما کلوته درجه یک جیرفت با قیمت مناسب

خرما کلوته درجه یک جیرفت با قیمت مناسب توسط تاجران خوب سایت خرما ایران در تمام شهر ها عرضه می شود.خرما کلوته یکی از بهترین میوه های  گرمسیری است . که دارای خواص بسیار زیادی بوده و همچنین طعم خوب دارد.

خرما کلوته

مصرف خرما در بین ایرانیان بسیار رایج می باشد. و طب سنتی و همچنیان تمام پزشکان مصرف این میوه را توصیه می نمایند. خرما در کشور های آسیایی ،مسلمان و…به صورت مستقیم و به عنوان میوه استفاده می شود. البته از آن فرآورده های خوبی مانند شیره خرما ،حلوا خرما ،نان خرما ،لواشک و…نیز تهیه می نمایند. اما در کشور های اروپایی و غربی  خرما را به عنوان میوه پذیرایی یا استفاده مستقیم مصرف نمی کنند. ان ها خرما را به عنوان یکی شیرین کننده طبیعی و بدون ضرر می شناسند. و در تهیه محصولات غذایی که نیاز به طعم دهنده شیرین دارد. از خرما استفاده می کنند. یکی دیگ از موارد مصرف خرما در این کشور ها استفاده به عنوان تخیمر کننده قوی و سریع برای تولید مشروبات الکلی مختلف می باشد.

خرما کلوته

خرما کلوته بسیار شبیه به خرما مضافتی است. و فقط کمی رطوبت آن ملایم تر است. اسن میوه رنگ قهوه ای تیره و پوست نازکی دارد. که پوست براق بوده و به راحتی از گوشت جدا می شود. خرما کلوته سالیان زیادی است. که در ایران کشت موفقی دارد.و در همه نقاط خرما خیز و گرمسیری قابل کشت است. اما کشت انحصاری آن مربوط به شهرستان جیرفت واقع در کرمان می باشد.که دارای نخلستان های عظیم و پر ثمری از خرما کلوته جیرفت می باشد.

خرما کلوته

در سایت خرما ایران فروشگاه های زیادی فعالیت دارند. و بهترین خرما های تازه و سالم در سراسر شهر های ایران عرضه می نمایند. تمام خرما ها کاملا اصل ایران می باشند و با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می شوند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.