خرما کلوته صادراتی جیرفت با بهترین قمت و بالاترین کیفیت

خرما کلوته صادراتی جیرفت با بهترین قمت و بالاترین کیفیت در سایت خرما ایران عرضه می شود. اگر شما مایل به خرید خرمای تازه و با کیفیت می باشد. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما کلوته صادراتی جیرفت را عرضه خواهیم کرد.

خرما کلوته صادراتی جیرفت

خرما کلوته یکی از ارقام نیمه خشک ایران است. که دارای رطوبت متوسط و طعم عالی است.اسن میوه خوش مزه که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد به طور عمده در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود. و تمام مراحل رشد خود را از خارک تا خرما کاملا رسیده بصورت ارگانیک کشت می کند. مزرعه داران جیرفت دارای دانش  و اطلاعات بسیار بالایی در باره پخش خرما کلوته هستند که باعث شده است . بهترین نوع میوه کلوته در جیرفت کشت شود.

خرما کلوته صادراتی

خرما کلوته

این میوه هم  می توانید تر باشد هم نیمه خشک. چرا که هر چه دیر تر از نخل چیده شود رطوبت بیشتری را جذب می کند. خرما کلوته اندازه ی متوسطی دارد و یکی از بهترین میوه ها به جهت مصرف روزانه است. چراکه بسیار ملایم و مفید است . و طعم خوب آن هیچ وقت تکراری نمی شود. شما نیز می توانید روزانه یک الی دوعدد ازی این میوه  را مصرف نمایید. و باعث سلامتی و شادابی بدن خود در طول روز شوید. چرا که  کلوته سرشار از قند های گیاهی مفید است.که به راحتی توسط بدن شکسته شده و صرف فعالیت های روزانه بدن می شود که به معنای تامین انرژی می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرما کلوته صادراتی جیرفت با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.

خرما کلوته صادراتی

در سایت خرما ایران ،اکثر ارقام خرما های ایرانی عرضه می شود. تمام خرما های ما کاملا تازه و اصل می باشند. و همگی بصورت کاملا ارگانیک و بدون دخالت هیچ هورمون و کود تقویتی رشد کرده اند. به همین دلیل از نظر مواد ریز مغذی بسیار غنی هستند.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نا م آن کلیک نمایید.