خرید مستقیم خرما کلوته درجه یک جیرفت

خرید مستقیم خرما کلوته درجه یک جیرفت یکی از بهترین خرید های مصرف کنندگان خرما خواهد بود.زیرا خرما اصل و با کیفیت را به طور مستقیم از نخلستان مربور ه کشت خرما خریداری می کنند. و از تازگی محصول خود مطمن هستند. علاوه بر اطمینان از کیفیت و تازگی محصول یکی دیگز از مزایای خرید مستقیم ،اطمینا از قیمت می باشد. زیرا در خرید محصول به صورت مستقیم شما محصول تازه و اصل را با قیمت واقعی آن خریداری می نمایید. و مطمنن هزینه ای که می پردازید به مراتب کمتر از هزینه ای خرید غیرمستقیم از دلالان و…می باشد.

خرید مستقیم خرما کلوته

خرما کلوته جیرفت

این خرما یکی از محبوب ترین ارقام خرما می باشد. که قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد. و بسیار خوش طعم  است. خرما کلوته شبیه ترین خرما به رقم مضافتی بم می باشد. این خرما دارای رنگ قهوه ای بوده و پوست آن زیاد صاف نیست. خرما کلوته در تمام  مناطق خرما خیز رشد می کند و نخل آن مقاومت خوبی در برابر شوری دارد. به طوری که نخل خرما سال های سال ثمر زیادی دارد. و بسیار دیر از ثمر دهی آن کم می شود.

خرید مستقیم خرما کلوته

بیشترین و با کیفیت ترین خرما کلوته در شهرستان جیرفت کشت می شود. که یکی از شهرستان های فعال در عرصه کشت خرما در ایران است. این شهرستان از توابع استان کرمان است.که خرما های تازه و با کیفیت را به صورت کاملا ارگانیک کشت می کند.شما می توانید جهت خرید مستقیم خرما کلوته  و همچنین انواع دیگر خرما بصورت حضوری و غیر حضوری با مشاوران فروش سایت ما تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید از دیگر خرما های خوب و با کیفیت موجود در سایت خرما ایران دیدن فرمایید.و از قیمت های مناسب و کیفیت بالای محصولات ما لذت ببرید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.