خرید و فروش مستقیم خرما شاهانی

خرید و فروش مستقیم خرما شاهانی در نهایت مشتری مداری و مرغوب ترین تولید ها در میان دیگر سایت های اینترنتی در خدمت شما عزیزان است.

ما مهم ترین اساس و اولویت کارمان رضایت مشتریان از هر جنبه و ارتقای روز به روزی شرکت خود می باشد که باز هم به صورت زنجیره وار می توان هدف خود را رضایت مشتریان قرار داد.

خرما شاهانی از شناخته شده ترین خرما های ایران زمین می باشد که توجه ویژه ای روی پرورش آن داریم.

خرید و فروش مستقیم خرما شاهانی

این خرمای بسیار شیرین از نظر ظاهری با دیگر خرما ها تفاوت ها ی چشم گیر دارد که از انواع آن می توان

به موارد زیر اشاره کرد :

  • رنگ رطب آن زرد رنگ و قهوه ای روشن است
  • نوکی تیز و حالتی کشیده تر دارد
  • جزو خشک ترین و در عین حال نرم ترین خرما ها است
  • اکثریت کاشت ،پرورش و برداشت آن متعلق به استان فارس است

خرید و فروش مستقیم خرما شاهانی در جنوب کشور خصوصا در باغ های ما صورت می پذیرد که این کار نشانه ای عدم واسطه گری شرکت ما می باشد.

باز هم در عین حال برای افراد شاغل یا هر متقاضی که توانایی پیگیری حضوری ندارد ویزیتور های ما در خدمت آنها در هر شهر یا منطقه دستوری هستند.

این خرما یکی از جالب ترین مزایای آن استفاده به جای قند های مصنوعی در پذیرایی های خانگی یا ادارات است که به دلیل وجود قند طبیعی هیچ ممانعتی در برابر مصرف افراد دیابتی ندارد.

مصرف خرما شاهانی برای همه افراد پیشنهاد می شود چراکه شامل موادی مغذی و مقوی است و از ضعف افراد در تایم های متفاوت و میان وعده ها جلوگیری می کند.

اگر شما هم  جزو افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می دهید هرچه سریع تر با کارمندان پاسخگوی ما در ۲۴ ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.

سفارشات خود را ثبت کنید.با ما همراه باشید.