صادرات انواع خرما مضافتی بم

صادرات انواع خرما مضافتی بم در سایت خرما ایران و توسط  نمایندگی ها و تاجرهای خوشنام انجام می گیرد. خرما مضافتی بم یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی ایران در عرصه صادرات می باشد. این میوه در تمام ایران  و جهان طرفداران زیادی دارد. چرا که بسیار خوش نام و خوش طعم بوده و  دارای خواص بسیار زیادی است. صادرات خرما در ایران به بیش از هفتاد کشور جهان انجام می شود. که بسته به موقعیت جغرافیایی این کشور ها اعم از آسیایی و یا اروپایی و غربی از خرما استفاده های متنوعی می کنند.

صادرات انواع خرما مضافتی

صادرات انواع خرما مضافتی بم

صادرا خرما مضافتی با حساسیت ویژه ای انجام می شود.چرا که رطب مضافتی بم رطوبت زیادی دارد. و باید در مناسب ترین محیط و بهترین شرایط حمل و نقل قرار بگیرد. تا سلامت و تازگی خود را از دست ندهد.

مضافتی رقم تمام مرطوب و تمام گوشتی می باشد. پوست نازک و صافی دارد. که چوست و هسته خرما به راحتی از گوشت  آن جدا می شوند. این میوه با کیفیت و تازه به طور عمده در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. که تمام مراحل رشد خود را بصورت کاملا ارگانیک و فارغ از هرگونه هورمون رشد و کود شیمیای طی می کند.

صادرات انواع خرما مضافتی

در سایت خرما ایران تمامی خرما های تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شوند. این خرما ها همگی محصولات اصل  مناطق خرما خیز ایران می باشند. و بسیار با کیفیت و تازه می باشند. لطفا از دیگر میوه های خوب و با کیفیت ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از میوه ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.