صادرات جدیدترین خرما ربی

صادرات جدیدترین خرما ربی با کیفیت با بسته بندی های خاص و محکم در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی در برند ما تمام محصولاتش را به صورت عمده و خرده آماده عرضه مستقیم و بدون واسطه به بازار می باشد. خرما ربی یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین ارقام خرما در مقایسه با دیگر ارقام خرما می باشد چرا که همیشه قبل از برداشت و زمان تکامل کامل محصول نصف بیش تر محصول را پیش فروش می کنیم.

خرما ربی همان طلای سیاه محصول استان سیستان و بلوچستان  که به گفته کارشناسان و تجار قدرتمند بی نظیر ترین خرمای جهان و علل خصوص ایران طلقی می شود. این خرما محدودیت پرورشی ندارد و در ایران و حتی کل جهان قابل پرورش و تولید می باشد چون بسیار به راحتی می تواند خود را با شرایط های محیطی از جمله خاک و آب و هوا وفق دهد… طبق منطق و ساختار ذاتی خرما طبیعتا باید گفت که درخت نخل ربی و نخل دیگر ارقام خرما به آب و هوای گرم و خشک نیاز دارد‌.

عرضه انواع خرما ربی ایرانشهر
انواع خرما ربی ایرانشهر

ویژگی های خرما ربی در حالت کلی

  • کشت و برداشت خرما ربی در حالت کلی  در منطقه سیستان و بلوچستان انجام می شود
  • یکی از ویژگی هایش قابلیت بارز و برجسته اش در برابر تحمل کم‌ آبی است.
  • از طرفی می توان به زود به ثمر نشستن خرما ربی بعنوان مزیت مثبت و به زود رس‌ ترین نوع خرما بودن آن اشاره کرد!
  • یکی از خرما هایی است که رطوبت بسیار مطلوبی دارد.

برند ما با کادری مجرب و توان مند تلاش بر این دارند که با حفظ رضایت قلبی شما کم ترین سود را برای خود در نظر بگیریم تا در این وضعیت اقتصادی توانسته باشیم سلامت شما را در سراسر جهان تضمین کنیم این کوچک ترین تلاشی است که می توانیم برای شما عزیزان انجام دهیم. سپاس از این که ما را انتخاب می کنید.