صادرات خرده خرما پیارم درجه یک حاجی آباد

صادرات خرده خرما پیارم درجه یک حاجی آباد یکی از فعالیت های مهم اقتصادی ایران در زمینه صادرات محصولات کشاورزی می باشد. خرما پیارم یکی از خرما هیا بسیار محبوب جهانی می باشد که هر کشوری توانایی کشت آن را ندارد به همین دلیل درخواست ها برای خرید این خرما از ایران بسیار زیاد است. در ایران این خرما توسط شهرستان حاجی آباد واقع در هرمزگان کشت می شود.که تمام ویژگی های یک خرمای با کیفیت را دارا می باشد.

صادرات خرده خرما پیارم صادرات خرده خرما پیارم

خرما پیارم

رقم دانه درشت و نیمه خشکی است. این خرمای کشیده نیمه گوشتی بوده و دارای بافتی نرم و شکلاتی مانند است. خرمای پیارم تنیز همانند دیگر ارقام سرشار از خواص بی نظیرمی باشد.این میوه دارای پوستی به رنگ قهوه ای مات است و در سطح پوست چروک های نیمه عمیق مشاهدی می شود.

صادرات خرده خرما پیارم

صادرات خرما پیارم توسط سایت خرما ایران به نحو احسن انجام می شود. اولویت پخش و عرضه خرما پیارم ابتدا با بازار های داخلی می باشد. ما پس از این که نیاز تمام شهر های ایران را از خرما پیارم  درجه یک رفع کردیم . مقداری از خرما را بنا به درخواست ها به چندین کشور جهان صادر می کنیم. خرمای صادراتی باید با کیفیت باشد چرا که نماد محصولات کشاورزی ایران است و باید تصور درست از محصولا ت غذایی با ارزش ایران را در افکار جاسازی کند.

در سایت ما انواع خرما های تازه و با کیفیت ایرانی به صورت عمده و خرده عرضه  می شود. شما می توانید خرمای درجه یک  را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از سایت ما خریداری نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.