صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده جیرفت

صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده جیرفت در سایت خرما ایران!

صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده جیرفت یکی از صادرات و تجارت های مهمی می باشد که در سایت خرما ایران پشتیبانی می شود.ایزان دارای رتبه دوم کشت و صادرات خرما در جهان می باشد و انواع مختلفی از خرما های متنوع خود را به کشور های مختلف صادر می کند.

صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده

در این میان صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده جیرفت خوش می درخشد.چرا که خما کلوته جز خرما های خوب و خوش طعمی باشد که در ایران بصورت انبوه کشت می شود.خرما کلوته خرما نرم و نیمه مرطوبی می باشد که به دلیا این که جز ارقام تر نسز محسوب می شو صادرات آن کمی دشوار می باشد.وبرای جلوگیری از فساد خرما در شرایط مختلف حمل و نقل و انبار و…ملزم دقت فراوان می باشد.خرما ها به بهداشتی ترین روش و با  رعایت استاندارد های لازم در بسته هاس دورجی و سه رجی بسته بندی می شوند.

بیشترین مقدار خرمای کلوته ایران در شهرستان جیرفت کشت می شود.این شهرستان بهترین خرماهای کلوته را با کیفیتی بسیار بالا بصورت انبوه کشت کرده ود تمام شهر های ایران عرضه می کند.پس از این که تمام یازار های ایرانی از خرمای کلوته بی نیاز شدند مقداری از آن را نیز به سایر کشور های مصرف کننده خرما صادر می شود.

صادرات خرده خرما  کلوته بسته بندی شده

ویژگی های خرما کلوته صادراتی

  1. دانه های متوسط
  2. تازه و سالم
  3. بسته بندی های کاملا بهداشتی
  4. پوست صاف و شفاف
  5. نیمه گوشتی
  6. نیمه مرطوب
  7. هسته کوچک

شما می توانید از سایر خرما های موجود در سایت خرما ایران دیدن فرمایید.تنوع و کیفیت بالای خرما های ما شما را شگفت زده خواهد کرد.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. استعمران خوزستان(صادراتی)
  4. پیارم حاجی آباد
  5. ارگانیک مضافتی
  6. ربی ایرانشهر
  7. مضافتی بم
  8. بازار فروش مضافتی بم
  9. استعمران خوزستان