صادرات خرما استعمران خوزستان به بیش از هفتاد کشور دنیا

صادرات خرما استعمران خوزستان به بیش از هفتاد کشور دنیا انجام می شود. یکی از افتخارات ایران است. که خرمای استعمران به حدی با کیفیت است.که در بیش از هفتاد کشور دنیا خریداری و مصرف می شود.این میوه بسیار خوش طعم است و خواص بسیاری زیادی دارد. مهم ترین خرما صادراتی ایران خرما استعمران خوزستان است. که  در استان خوزستان کشت می شود. و حدود نیمی از صادرات کشور را تشکیل می دهد.

صادرات خرما استعمران خوزستان

صادرات یکی از مهم ترین منابع درآمد هر کشوری است. که کشوررتبه دوم کشت و صادرات خرما در جهان را دارد. و سطح زیر کشت خرما در ایران حدود یک میلیون تن می باشد.

صادرات خرما استعمران خوزستان

خرما استعمران خوزستان

استعمران ویژگی های عامه پسند و خوبی دارد. دانه درشت است و مزه شیرینی ملایمی دارد.پوست خرما استعمران زیاد صاف نیست و رنگ آن قهوه ای می باشد. خرما استعمران جز ارقام نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد که بافتی شکلاتی  نرم دارد. این میوه برای سلامتی بسیار مفید بوده و دوام و پایداری بسیار بالایی دارد.به همین دلیل نیاز به شرایط بسیار سخت و ویژه ای برای نگهداری ندارد. و مدت ها تازه و سالم می ماند.

شما می توانید به جهت اطلاع دقیق از صادرات خرما استعمران خوزستان و همچنین  اطلاع از قمیت ها با مشاوران خوب سایت ما مشورت نمایید.

صادرات خرما استعمران خوزستان

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده به فروش می رسد. این میوه سالم و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.

لطفا به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها برروی نام ان ها کلیک نمایید. ما برای بالا بردن آگاهی شما اطلاعات تمام خرما ها به طور کامل شرح داده ایم.