صادرات خرما استعمران خوزستان

صادرات خرما استعمران خوزستان یکی از مهم ترین پایه های صادرات خرما ایرانی می باشد. خرما استعمران بیشترین مقدار صادرات ایران را تشکیل می دهد. بطوری که حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد از صادرات ایران خرما استعمران می باشد.این خرما بسیار خوش طعم است . و صادرات آن  با موفقیت و رونق خوبی همراه  می باشد. علت این امر در چند نکته واضح و روشن می باشد.که به ان ها اشارات کوتاهیی خواهیم داشت.

  • خرما خوش طعم است و طرفداران زیادی دارد
  • سطح زیر کشت استعمران از بقیه خرما ها بیشتر است
  • خرما کیفیت بالایی دارد و دارای دوام و پایداری خوبی می باشد.که بهترین گزینه برای حمل و نقل می باشد
  • و…

صادرات خرما استعمران خوزستان

بهترین نوع و بیشترین مقدار خرما استعمران در اسان خوزستان کشت می شود. هفتاد درصد از نخلستان های این استان را نخل خرما استعمران تشکیل داده است . نخل استعمران یکی از انواع نخل های می باشد. که در برابر شوری مقاومت خوبی دارد. استعمران رقم خوش طعمی است. که دارای دانه های متوسط و درشتی است. این خرما نیمه خشک و نیمه گوشتی بوده. و ارزش غذایی خرما بسیار بالا است.بطوری که خرما سرشار از انواع فیبر،املاح و مواد معدنی می باشد.

صادرات خرما استعمران

اگر شغل شما صادرات خرما استعمران  می باشد. و به دنبال یک منبع برای تهیه خرما مورد نیاز خود می باشید . ما به شما سایت خرما ایران را معرفی می نماییم.

در سایت خرما ایران انواع خرما ایرانی تازه و با کیفیت به فروش می رسد. این خرما ها بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشند. تمام خرما ها محصول اصل شهر های خرما خیز ایران می باشند.که بسیار خوش طعم و تازه می باشند. ما این خرما ها را بصورت عمده و خرده در تمام ایران عرضه می نماییم. و شما می توانید خرما مورد نظر خود را در هر دو حالت بسته بندی شده و فله ای سفارش دهید.

جهت نمایش اطلاعات هرکدام از خرما ها لطفا بر روی نام آن ها کلیک نمایید

صادرات خرما استعمران