صادرات عمده خرما ربی

صادرات عمده خرما ربی درجه یک محصولی ناب از استان جنوبی ایران یعنی سیستان و بلوچستان با نام برند ما هم اکنون آغاز و در تمام فصول سال امکان پذیر است. خرما ربی ها که محصولاتی بی نظیر هستند می توانند شما را به خریدی فوق العاده سوق دهند چون هنگامی که انسان چیزی را می خرد که برای سلامتی اش مفید است قطعا می تواند شادی و نشاط فوق العاده ای را در وجودتان بر انگیز کند. خرما ربی از نظر ظاهری فوق العاده مشابه با خرمای پیارم است که بارز ترین ویژگی هردوی آن ها پوست نازک و هسته ی کوچک آن می باشد که ۸۰ درصد متقاضیان آن را به همین دلیل می خرند. در مقایسه با خرما های دیگر شیرینی این خرما تا حدی از خرمای مضافتی کم تر است و طعمی بسیار لذت بخش دارد و قبل از این که حالتی نیمه خشک پیدا کند خوش طعم تر از خرمای مضافتی است این خرما به دلیل قند مفیدی که در خود دارد در صنایع غذایی بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرمای ربی از خرما های ناحیه های گرم و خشک ایران می باشد که علل خصوص در استان سیستان و بلوچستان و نیز برخی مناطق استان کرمان به بار می نشیند. یکی از انواع خرما های پر طرفدار ، خرمای ربی است که می توان آن را در دسته بندی خرما های نیمه خشک قرار داد. با توجه به خصوصیات خاص این نوع خرما، می توان آن را در دمای اتاق نیز نگه داری کرد چه برسد به فراهم کردن سرد خانه ها.

این خرما رنگی مایل به بنفش و حتی مشکی دارد که نهایتا تیره و براق است. این نوع خرما به عنوان یکی از زود درس ترین انواع خرمای ایران شناخته شده است .

بخش اعظمی از صادرات آن

  1. کشورهای ترکیه
  2. افغانستان
  3. کشورهای عربی
  4. اکراین
  5. و.. می باشد.