صادرات و عرضه مستقیم خرمای پیارم

جهت اطلاع از شرایط صادرات و عرضه مستقیم انواع خرما از جمله خرمای کمیاب پیارم با ما در ارتباط باشید.
ایران با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی خود از تنوع آب و هوایی بالایی برخوردار می باشد و در نقاط جنوبی کشور شاهد آب و هوایی گرم و خشک می باشیم. از این رو خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در مناطق جنوبی ایران به شمار می آید و برداشت این محصول در اقتصاد مردم بومی این مناطق نقش مهمی را ایفا می نماید.
محصول خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی و صادراتی در کشور می باشد و سهم بالایی از صادرات محصولات باغی و نباتی کشور را به خود اختصاص داده است.

عرضه مستقیم خرمای پیارم

خرما بم یکی از مهمترین ارقام صادراتی خرما در کشور محسوب می شود و با توجه به شرایط خاصی که برای پرورش و رشد نیاز دارد، خرمای پیارم را تنها می توان در استان هرمزگان یافت. خرمای پیارم از شهرتی جهانی برخوردار می باشد و علاوه بر ایران در سایر کشورهای خرماخیز نیز شاهد رشد و پرورش این میوه لذیذ می باشیم.
آیا می دانید مهد پرورش خرمای پیارم کدام منطقه در کشور می باشد؟
شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان با توجه به اقلیم خود مرغوب ترین نوع خرما در مشهد را تولید می کند و با توجه به تولیدات پایین این محصول نسبت به سایر ارقام خرما، خرمای پیارم از قیمت بالایی برخوردار می باشد. مفتخریم اعلام نماییم در این مرکز انواع خرمای نایاب و مرغوب ایرانی را می توانید با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده تهیه نمایید. در این مرکز انواع خرما به صورت مستقیم به تمامی نقاط کشور ارسال می شود.