عرضه خرده خرما کلوته درجه یک جیرفت

عرضه خرده خرما کلوته درجه یک جیرفت در سایت خرما ایران بصورت مستقیم امکان دارد.این میوه بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشد.و محبوبیت زیادی دارد. خرما کلوته به طور عمده در شهرستان جیرفت واقع درکرمان کشت می شود. و تمام مراحل رشد خود را به صورت کاملا ارگانیک  طی م کند.

عرضه خرده خرما کلوته

سایت خرما ایران تمام خرما های خود را به صورت مستقیم درتمام شهر های ایران و برخی از کشور های خارجه عرضه می نماید.خرما های ما کاملا تازه و سالم می باشند. و جز ارقام درجه یک می باشند.خرما کلوته دارای دونوع نیمه خشک و تر می ابشدو و رطوبت خرما به زمان چیدن ان بستگی دارد. هر چقدر میوه دیر تر از نخل چیده شود رطوبت بیشتری خواهد داشت. برداشت میوه کلوته از اواسط تابستان و تا اواسط  آبان ماه پاییز ادامه دارد.

عرضه خرده خرما کلوته

مصرف روزانه خرما بسیار مفید است. وبه سلامتی بدن کمک می کند.انسان به طور روزانه باید مواد غذایی را مصرف نماید که عناصر مورد نیاز بدن را تامین نمایند. بدن انسان به فیبر ها،املاح و مواد معدنی ،انواع ویتامین ها،پروتیین ها و…نیاز دارد. تا سرحال بماند. و دچار پوکی استخوان ،کسلی و پیری زودرس و… نشود. خرما یکی از میوه هایی است که به تنهایی تمام این خواص را با خود به همراه دارد.و مصرف ان برای هیچ  فردی مضر نمی باشد.

عرضه خرده خرما کلوته

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از عرضه خرده خرما کلوته درجه یک جیرفت در سایت خرما ایران با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.و تمام سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

در سایت خرما ایران انواع خرما های تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده و بدون واسطه عرضه می شود.تمام خرما های ما اصل ایران می باشد و امکان خرید ان ها بصورت بسته بندی شده و فله ای نیز وجود دارد.شما می توانید خرمای مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بروی نام ان ها کلیک نمایید.