عرضه مستقیم خرمای شاهانی مرغوب

به اطلاع می رسانیم عرضه مستقیم خرمای شاهانی مرغوب جهرم آغاط شد. جهت ثبت سفارش با ما همراه باشید.
خرمای شاهانی یکی از نمونه ارقام خرمای نوع تر در کشور می باشد و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد. خرمای شاهانی یکی از انواع خرمای درجه یک در کشور می باشد و در بازارهای داخلی و خارجی دارای طرفداران زیادی می باشد.
خرمای شاهانی در مناطق مختلفی از کشور پرورش می یابد و در گویش های محلی با نام های مختلفی شناخته می شود. شهرستان جهرم در استان فارس یکی از مناطق خرماخیز در کشور می باشد و فراوان ترین خرمای این منطقه مربوط به کشت خرمای شاهانی می باشد.

ویژگی ها و خرید خرمای شاهانی

یکی از ویژگی های خرمای شاهانی بافت نرم، مرطوب و شیره فراوان این میوه می باشد و از این میوه برای تهیه انواع شیره خرما استفاده می شود.
شرایط نگهداری و انبارداری خرمای شاهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و هرگونه بی ملاحظه گی در نگهداری این میوه می تواند باعث فساد و خرابی آن شود.
قبل از خرید خرمای شاهانی به این نکات توجه نمایید:
  • از خریداری خرمای شاهانی له شده خودداری کنید. این رقم خرما ماندگاری بالایی ندارد و به سرعت دچار فساد می شود انواع خرمای له شده می تواند آلوده به انواع میکروب ها و باکتری ها باشد.
  • اگر خرمای شاهانی را به صورت فله خریداری میکنید قبل از مصرف حتما آن را بشویید.
  • بهترین شرایط برای نگهداری و حفظ طراوت و تازگی خرمای شاهانی در منزل نگهداری آن در یخچال و دمایی زیر ۵ درجه سانتی گراد می باشد.
    منبع: بازار خرما ایران