عرضه مستقیم خرما زاهدی  تازه بوشهر

عرضه مستقیم خرما زاهدی  تازه بوشهر در سایت خرما ایران!

عرضه مستقیم خرما زاهدی  تازه بوشهر که توسط سایت خرما ایران انجام می گیرد.یکی از بهترین تجربه های خرید شما خواهد بود.چرا که خرما های خوب و با کیفیت را بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می کند. شما می توانید خرما زاهدی بوشهر را با قیمت بسیار کمناسب و همچنین در بسته بندی ها دورجی و سه رجی و یا بصورت فله ای و کاما بهداشتی خریداری نمایید.ما به شما اطمینان خواهیم داد که از خرید خود حتما راضی خاهید بود.

عرضه مستقیم خرما زاهدی  تازه بوشهر

خرما زاهدی

این میوه گرمسیری جز ارقام خشک و صادراتی محسوب می باشد. رنگ قهو های روشن مایل به زردی را دارا می باشد.گوشتی می باشد و پوست صافی دارد. خرما زاهدی شیرینی ملایمی دارد. و رطب آن قابل استفاده نیست.مگر این که پخته شود.این خرما بیشتر در بوشهر کشت می شود.و هسته کوچکی دارد که براحتب از گوشت جدا می شود.

مصرف خرما برای تمامی افراد توصیه می شود.خرما سرشار از املاح و مواد معدنی بسیار مفید برای بدن می باشد.مواد مهمی همچون کلسیم را دارا می باشد.که سبب رشد و تقویت استخوان ها می شود. و همچنین سرشار از آهن است .که به سلامت خون کمک می کند. باعث جابه جای راحت اکسیژن توسط خون شده. و مانع احساس ضعف و خستگی  و کسلی می شود. و قند های طبیعی موجود در خرما توسط سوخت و ساز های بدن براحتی تجزیه می شوندو سبب تامین انرژی بدن می گردند.

عرضه مستقیم خرما زاهدی  تازه بوشهر

شما می توانید از تمام خرما های موجود در سایت خرما دیدن فرمایید. و از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات لذت ببرید.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. پیارم حاجی آباد
  4. ارگانیک مضافتی
  5. ربی ایرانشهر
  6. مضافتی بم
  7. مضافتی بم
  8. خرما ربی ایرانشهر
  9. کلوته جیرفت
  10. خرما مضافتی بم

برای نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها لطفا روی نام آن کلیک نمایید.