فروشگاه خرمای استعمران اصل خوزستان

فروشگاه خرمای استعمران اصل خوزستان آماده ی عرضه بهترین و خوش طعم ترین خرمای استعمران می باشد .این فروشگاه تمام فعالیت های خود را توسط سایت خرما ایران انجام می دهد و از حضور تاجران منصف و خوشنام بهره می برد.

در ایران حدود سی نوع خرمای خشک،نیمه خشک،تر و…کشت می شود. این ارقام همگی خوش طعم و با کیفیت می باشند وسرشار از خواص بسیار زیادی می باشند. مصرف خرما در بین خانوار های ایرانی و کشور های مسلمان به عنوان میوه بسیار رایج می باشد. و در کشور های اروپایی از خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و سالم در تولید انواع کیک و بیسکویت و موارد مشابه استفاده می شود.یکی از این خرما های محبوب خرمای استعمران خوزستان است که در ادامه ان را به طور جدی تر معرفی می نماییم.

فروشگاه خرمای استعمران

خرما استعمران خوزستان

خرمای استعمران رقمی نیمه خشک و نیمه گوشتی با بافتی نیمه نرم و لطیف است. این خرما دارای دانه های متوسط و درشت می باشد و پوست ان به رنگ قهوه ای روشن می باشد که دارای براقیت خاصی می باشد. این خرما به طور عمده درخوزستان کشت می شود و بیش از ۷۰ درصد از نخلستان های این استان به کشت خرمای استعمران مشغولی می باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های خرمای استعمران  مقاومت بالای ان است که ان را به یکی از مهم ترین ارقام صادراتی ایران تبدیل کرده است.

فروشگاه خرمای استعمران

فروشگاه خرمای استعمران اصل خوزستان

شما می توانید جهت ارتباط با فروشگاه خرمای استعمران اصل خوزستان با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید و پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه خرید و فروش خرما بیابید.

در سایت ما انواع ارقام ایرانی به صورت عمده و خرده عرضه می شود. ما تمام این خرما ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما عزیزان عرضه می نماییم. شما حتما از خرید خود راضی خواهید بود.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.