فروشگاه خرما مضافتی اصل بم

فروشگاه خرما مضافتی اصل بم یکی از بهترین منابع خرید خرما در ایران می باشد. شما می توانید خرمای تازه و با کیفیت را به صورت عمده و خرده و با کیفیت بالا از فروشگاه خرما مضافتی  خریداری نمایید که تمام فعالیت های خود را از طریق سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایران را عرضه می کنیم.

فروشگاه خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرمای مضافتی شناخته شده ترین خرما در ایران می باشد که از جمله پرفروش ترین خرما ها نیز می باشد. خرمای مضافتی که بیشتر در حالت رطب چیده می شود و با نام رطب مضافتی بم عرضه می شود محبوب ترین خرمای ایرانی می باشد. کشت انحصاری خرما در شهرستان بم واقع در کرمان کشت  می باشد.و این شهرستان بیشترین مقدار و بهترین نوع  خرمای مضافتی را کشت می کند. به همین دلیل هنگام خرید تاکید برآن  است که حتما اصل بم باشد.

خرمای مضافتی رطوبت بسیار بالایی دارد و دارای بافتی نرم و گوشتی است. گوشت این خرما نرم و لطیف ایت و پوست آن نیز صاف و براق است به همین دلیل این خرما یکی از خرما های خوش طعم با ظاهری زیبا می باشد که در بسیاری از مراسم ها از ان استفاده می کنند.خرمای بم مناسب ترین خرما برای تهیه شیره خرما است و بازدهی بالایی دارد.

فروشگاه خرما مضافتی اصل بم

در فروشگاه خرما مضافتی اصل بم بهترین خرما ها عرضه می شود. شما می توانید خرمای مورد نیاز خود را در مقدار های عمده و خرده خریداری نمایید. ما به شما این امکان را می دهیم تا محصول مورد نیاز خود را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

فروشگاه خرما مضافتی

شما می توانید از دیگر ارقام خرما در سایت ما دیدن نمایید. ما به شما بهترین ها را عرضه می نماییم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.